جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نامگذاری میدانی به نام میدان کتاب و نصب المان‌های مناسب در آن
    19 آبان 1396 - 16:14
    شناسه : 105070
    0

    به مناسبت هفته کتاب رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان در قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان سخنرانی کرد. مرتضی اکبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با اشاره به خدمات عالم بزرگ علامه طباطبایی به جهان اسلام به معرفی اجمالی دو اثر شاخص ایشان یعنی تفسیر المیزان […]

    پ
    پ

    اکبری - نامگذاری میدانی به نام میدان کتاب و نصب المان‌های مناسب در آن - المان

    به مناسبت هفته کتاب رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان در قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان سخنرانی کرد.

    مرتضی اکبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با اشاره به خدمات عالم بزرگ علامه طباطبایی به جهان اسلام به معرفی اجمالی دو اثر شاخص ایشان یعنی تفسیر المیزان و اصول فلسفه و روش ریالیسم پرداخت و یاد ایشان را گرامی داشت.

    رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان در ادامه سخنانش ضمن قرائت بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گزارشی از وضعیت، فعالیتها و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان به نمازگزاران ارائه کرد و از ایشان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان دعوت بعمل آورد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تامین هزینه های جاری و توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی از شهرداری لاهیجان خواست به وظیفه قانونی خود در پرداخت نیم درصد درآمد به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان عمل نماید و از خیرین منطقه در جهت کمک به کتابخانه های عمومی و ارتقای سطح مطالعه مفید شهرستان استعانت و یاری طلبید.

     اکبری در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر نقش محوری کتابخانه ها در افزایش آگاهی ، دانش و بینش آحاد افراد جامعه از مسولین شهرستان درخواست کرد که با نامگذاری میدانی به نام میدان کتاب و نصب المان های مناسب آن زمینه ساز انتخاب شهر لاهیجان به عنوان پایتخت کتاب ایران باشند.

    رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان در پایان سخنانش از کلیه مسولین شهرستان بابت حمایت های بی دریغشان از کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.