×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وحید خاصی‌پور 1 - تبدیل مدارس بلااستفاده آستارا به خانه‌های ورزش روستایی -

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا مدارس بلااستفاده بخش‌های مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا به خانه‌های ورزش روستایی تبدیل شوند.

وحید خاصی‌پور با بیان اینکه ۳۲ درصد از ورزشکاران این شهرستان در مناطق روستایی حضور دارند، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مدارس بلااستفاده بخش‌های مرکزی و لوندویل در صورت فراهم بودن شرایط به خانه‌های ورزش روستایی تبدیل شوند.

وی ایجاد خانه‌های ورزش روستایی را در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش دانست و تصریح کرد: کلیه مدارس بلااستفاده موجود در روستاها پس از شناسایی از طریق دهیاری‌ها و هماهنگی با فرمانداری شهرستان آستارا در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا ایجاد خانه‌های ورزش روستایی را با هدف توزیع متوازن و عادلانه امکانات ورزشی در شهر و روستا بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و تأکید استاندار دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت خانه‌های ورزش روستایی با دهیار روستاهای هدف است.

خاصی‌پور با بیان اینکه پس از تبدیل مدارس بلااستفاده به خانه‌های ورزش روستایی تابلو آن نصب و داخل مدرسه به وسایل موردنیاز ورزشی تجهیز می‌شود، گفت: ورزش‌های رزمی، شطرنج، تنیس‌روی‌میز، فوتبال‌دستی، دارت، والیبال و فوتسال از جمله ورزش‌های قابل‌اجرا در خانه‌های ورزش روستایی هستند.

وی اشاره به اینکه دو باب خانه ورزش روستایی هدف‌گذاری شده تا پایان سال جاری در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا ایجاد شود، بیان کرد: افزایش تعداد خانه‌های ورزش روستایی با جدیت تمام در دستور کار ورزش و جوانان این شهرستان قرارگرفته و دنبال می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.