×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است نیوشا ضیغمی به همراه همسرش حاضر شد تا به تمام شایعات پیرامون جدایی اش خاتمه دهد.

شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های سرشناس همیشه وجود داشته و دارد. نیوشا ضیغمی بازیگر سریال در چشم باد مدتی بود که بدون همسرش در مراسم های مختلف حاضر میشد و همین کافی بود تا شایعه سازان به فکر مطرح کردن شایعه جدایی این بازیگرجوان بیوفتند. حضور نیوشا ضیغمی به همراه همسرش در مراسم اکران فیلم ثبت با سند برابر است به شایعات پایان داد.نیوشا ضیغمی

پایان شایعات درباره جدایی نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با حضور در اکران خصوصی فیلم ثبت با سند برابر است به همراه همسرش به شایعه های اخیر پیرامون جدایی شان پایان دادند. نیوشا ضیغمی در این مراسم اعلام کرد که جدایی او از همسرش تنها یک شایعه است و حضور او بدون همسرش در مراسم های مختلف تنها یک اتفاق بوده و در این مراسم از حضور همسرش تشکر کرد.

نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان کشورمان دانش آموخته رشته روانشناسی است و با سریال در چشم باد در میان اهلی تلویزیون شناخته شد. نیوشا ضیغمی در سریال تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمدعلی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی است و در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند. این دو ماجرای ازدواج جالبی دارند که همسر نیوشا ضیغمی در یک گفتگو به ماجرای آشنایی شان اینگونه اشاره کرده است. :من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

شایعه ای دیگر درباره نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر فیلم ثبت با سند برابر است

مدتی پیش شایعاتی درباره بچه دار شدن نیوشا ضیغمی به گوش میرسید که این شایعات توسط این بازیگر جوان تکذیب شد. نیوشا ضیغمی در یک گفتگو اعلام کرد :پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم. شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.

نیوشا ضیغمی در فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و امین حیایی در ثبت با سند برابر است

ثبت با سند برابر است فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه کنندگی مجتبی متولی با بازی امین حیایی و نیوشا ضیغمی پس از دو سال انتظار نیمه آبان اکران میشود. ثبت با سند برابر است داستان پنج رفیق است که از جایی چند دختر هم به آن ها اضافه می شوند و فضای مفرح و سرحالی دارد و عنصر غافل گیری تا دقیقه نود در فیلم هست. امین حیایی ، مجید صالحی ، علی مسعودی ،فرزاد حسنی و سپند امیرسلیمانی نقش این ۵ نفر را بازی می کنند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است

بازیگران فیلم ثبت با سند برابر است :امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی ، سحر قریشی ، الهام حمیدی ،علی مشهدی ، سپند امیرسلیمانی ، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی ، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.