×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سوال اینجاست که آیا دست اندر کاران ورزش کشور شأن و مقام پرچم کشورمان را درک نکرده‌اند؟ یا اهمیت و جایگاه ورزشکاران کشورمان که نماینده هفتاد میلیون ایرانی هستند را نمی‌شناسند؟

بامردم، بهراد ذاکری : در زمانیکه همه جهان برای پاسداشت کرامت ملیت و پرچم میهن خویش در تلاشند تا هر آنچه که نداشته‌اند را نیز با بوق و کرنای آراستگی ظاهر به رخ دیگر ملت‌ها بکشند، دست اندر کاران عرصه ورزش ما عزم خویش را جزم نموده‌اند تا یکی از بزرگترین رویدادهای این عرصه را -که برای تمام جهان نشانه‌ای از صلح و دوستی و احترام است- به زشت‌ترین شکل ممکن رقم بزنند. رویدادی که با رونمایی از فاجعه زیبایی شناسی به نام لباس تیم ملی المپیک برای گروهی از برترین مردان و زنان ایران زمین همراه شده است.

سوال اینجاست که آیا دست اندر کاران ورزش کشور شأن و مقام پرچم کشورمان را درک نکرده‌اند؟ یا اهمیت و جایگاه ورزشکاران کشورمان که نماینده هفتاد میلیون ایرانی هستند را نمی‌شناسند؟ به نظر می‌رسد نگاه‌های جامعه جهانی بر نمایندگان فرهنگ ایرانی اهمیت چندانی نداشته که اینچنین عمل شده و چشم بر تمام شاخص‌های غنی پوشش کهنسال ایرانی بسته‌ شده است. انتخاب لباس منتخبین ایران در المپیک نشان از این دارد که در بین طراحان صاحب سبک ایرانی که حتی بزرگترین شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی ایران و جهان به پوشیدن تولیدات‌شان افتخار می‌کنند، قحط‌المتخصص بوده و هیچ‌یک دانش و میهن پرستی لازم جهت خلق پوششی در خور ورزشکاران‌مان نداشته‌اند که دست به دامان تولید کنندگان درجه چندم از سرزمین چین و ماچین شده‌اند. تولیدکنندگانی که گمان می‌رفت قلب‌شان بیشتر برای هویت ایرانی می‌تپد، لباسی این‌چنین باشکوه را خلق کرده‌اند. لباسی که صدای خنده چینی‌ها را از هر تار و پودش می‌توان شنید.

pho

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.