×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

محمد رضا نازک کار و محسن عادلی - چه کسی سکاندار راه و شهرسازی گیلان می‌شود؟ - راه و شهرسازی گیلان

پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم و حضور سالاری به عنوان استاندار جدید و جوان گیلان در راس مدیریت اجرایی و پیرو تاکیدات مکرر رئیس جمهور مبنی بر به کارگیری از ظرفیت های جوانان و بانوان توانمند، علاوه بر اینکه توقع استفاده از این نیروها در بین نخبگان به وجود آمده، ضرورت وجود تغییراتی در سطح مدیریت کلان ادارات کل استان برای ایجاد شتاب افزونتر در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید نیز احساس شده است. اخیرا به موضوع تغییر مدیریت اداره کل راه و شهرسازی گیلان در رسانه های استانی به آن اشاره شده است. اداره کلی که نقش مهم آن در زندگی و اقتصاد مردم استان گیلان بسیار ملموس است و نیازمند حضور مدیرى فنی و متخصص می باشد. رسیدگى به پروژه هاى مهمى چون مسکن مهر که بسیاری از افراد جامعه یا در آن ساکن شده اند و یا در انتظار اتمام برای سکونت هستند و نیز بسیارى از پروژه هاى مهم راه و ساختمان در حیطه وظایف این اداره کل می باشد.

اما گزارش ها حاکی از این است که دو نفر بیشترین شانس تکیه بر مسند مدیریت اداره کل راه و شهرسازی را دارند و جانشین شعبانعلی خاوری خواهند شد.
محمد رضا نازک کار مدیرکل فعلی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان که در اداره تحت مدیریتش، بیش از ۹۰۰ کارمند حضور دارند و دیگری محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازى استان گیلان می باشند.

براساس شنیده ها شعبانعلی خاوری به تهران عزیمت می کند و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.