×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان (2)

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: تلاش مدیریت و مجموعه اداری شرکت گاز استان گیلان بر انتخاب و انتصاب افراد واجد شرایط با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری است

به گزارش بامردم، جمشید ظهیری گفت: شرکت گاز استان یکی از شرکت های قدیمی تابعه شرکت ملی گاز ایران بوده و یکی از ویژگی های بارز آن وجود نیروهای توانمند و با سابقه در بخش های مختلف می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد: بخشی از پرسنل شرکت همزمان با شکل گیری شرکت در سال ۱۳۶۳ که در قالب منطقه سه گازرسانی شروع به فعالیت کرد، جذب شده اند و این کارکنان اکنون پس از گذشت سالها کار و تلاش، تجربه اندوزی و خدمات صادقانه در شرف نائل شدن به افتخار بازنشستگی هستند.

مهندس ظهیری گفت: با اشاره به دستور اخیر وزیر محترم نفت درخصوص بهره مندی حداکثری از تجارب نیروهای کارآزموده و لزوم انتقال تجارب به نسل بعدی، تغییرات سازمانی  بر مبنای مدیریت جانشین پروری، و استفاده از نیروهای جوان تر در شرکت اجتناب ناپذیر می باشد.

وی بیان کرد: تلاش مدیریت و مجموعه اداری شرکت گاز استان گیلان بر انتخاب و انتصاب افراد واجد شرایط با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری است به گونه ای که همگام با استراتژی شرکت ملی گاز ایران، کیفیت ارائه خدمات کارکنان به مردم و مشترکین گرامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اظهار داشت: امید است با رعایت اصل شایسته سالاری در سازمان بتوانیم در جهت افزایش اعتبار و خوشنامی شرکت گاز استان گیلان گام برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.