شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • غرب می خواهد ایران اسلامی را خلع سلاح کند
    28 اسفند 1394 - 15:44
    شناسه : 1100
    0

    حجت الاسلام دکترمحمدعلی دستجردی گفت: مرزبندی با دشمن می تواند جلوی نفوذ آنها بگیرد و شرط انقلابی ماندن خادمان نظام برخورد شفاف و کوبنده در برخورد با دشمن است. … حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدعلی دستجردی در خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه این هفته شهرستان رودسر ، ایجاد اختلاف های داخلی ،تجزیه مرز کشورهای اسلامی […]

    پ
    پ

    photo_2016-03-18_15-42-37حجت الاسلام دکترمحمدعلی دستجردی گفت: مرزبندی با دشمن می تواند جلوی نفوذ آنها بگیرد و شرط انقلابی ماندن خادمان نظام برخورد شفاف و کوبنده در برخورد با دشمن است. …

    حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدعلی دستجردی در خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه این هفته شهرستان رودسر ، ایجاد اختلاف های داخلی ،تجزیه مرز کشورهای اسلامی از نقشه های شوم استکبار برای تضعیف جهان اسلام است که دیگر هیچ کشور اسلامی نتواند در مقابل ظلم آنها ایستادگی کند.

    امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: رقابت های ناسالم و ایجاد اختلاف در حکام کشورهای مسلمان برای انحراف کشیدن جهان است و اگر برای حفظ وحدت تلاشی نکنیم می توان وضعیت بحرانی سوریه و عراق را برای همه این کشورها پیش بینی کرد.

    وی با تاکید براینکه کم رنگ کردن هویت فرهنگی و اسلامی کشورهای مسلمان زمینه را برای نفوذ همه جانبه دشمن فراهم می کند افزود: باید با برنامه ریزی و حمایت از محصولات فرهنگی سالم نسل جوان کشور را برای ایستادگی در جنگ نرم آماده سازیم.

    وی تصریح کرد: زندگی ساده و دوری از اشراف گرایی درمسئولین باعث افزایش اعتماد بین مردم و آنها خواهد شد و این اعتماد زمینه ساز تعامل و همکاری دو طرفه برای توسعه و پیشرفت منطقه و کشور می شود.

    دکتر دستجردی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را کلید واژه اصلی نظام اسلامی خواند و اضافه کرد: اگر جامعه از آرمان های شهدا و انقلای فاصله بگیرد دچار بی هویتی و فروپاشی از دورن خواهد شد و این هدف دشمن است.

    امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: در نظر ذات اقدس الهی در انجام هر کاری می تواند بستر مناسبی در جلوگیری انجراف مسیر انقلاب باشد.

    ایشان افزود: کشور در پسابرجام در خلاف اعتقاد مسئولین نتوانست از رکود و مشکلات اقتصادی عبور کند و این نشاندهنده عدم اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه استقلال اقتصادی و معیشتی ایران اسلامی است.

    وی گفت: اگر مسئولین نزدیکتر از فضای اداری خود با مردم ارتباط بر قرار کنند می توانند بیشتر از گذشته شرایط بد اقتصادی و فشار های کمر شکن معیشتی را در چهره و زندگی آنها مشاهده کنند.

    دکتر دستجردی با اشاره به اینکه مرزبندی با دشمن می تواند جلوی نفوذ آنها بگیرد اضافه کرد: شرط انقلابی ماندن خادمان نظام برخورد شفاف و کوبنده در برخورد با دشمن است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.