جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 65 فقره چک جعلی و دستگیری جاعل حرفه ای در لاهیجان
    25 آذر 1396 - 13:43
    شناسه : 110118
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری جاعل حرفه ای و کشف 65 فقره چک جعلی در این شهرستان خبر داد سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت:در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل چک در این شهرستان می کند، بررسی موضوع در دستور […]

    پ
    پ

    65 فقره چک جعلی و دستگیری جاعل حرفه ای در لاهیجان - کشف 65 فقره چک جعلی و دستگیری جاعل حرفه ای در لاهیجان - با مردم

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری جاعل حرفه ای و کشف 65 فقره چک جعلی در این شهرستان خبر داد

    سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت:در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل چک در این شهرستان می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند،تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی این متهم 29 ساله را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
    وی افزود: در بازرسی از محل اختفاء متهم 65 فقره انواع چک های جعلی بانکی کشف و ضبط شد.
    سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه در بررسی فنی از متهم مشخص شد وی چک های جعلی را در معاملات برنج استفاده می کرد، اظهار داشت: تا کنون 2 مالباخته که از متهم 690 میلیون ریال چک جعلی دریافت کرده اند شناسایی شدند.
    فرمانده انتظامی لاهیجان با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد،خاطر نشان کرد:تلاش برای شناسایی مالباختگان دیگر ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.