شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشاورز معترض به وزیر جهاد کشاورزی: صحبت های وزیر اهانت به من نبود
    27 آذر 1396 - 23:00
    شناسه : 110554
    0

    مهدی لطفی، فعال رسانه ای و مجری صداوسیمای مرکز گیلان در صفحه اینستاگرام خود خود روایتی از دیدار با «علی عابد چافی» کشاورز معروف این روزهای شبکه های مجازی را پخش کرد. گفتنی است به دنبال بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه شالیکوبی گیلتاز و بعد از توضیحات مدیر کارخانه درباره خواص سبوس یکی از کشاورزان منطقه […]

    پ
    پ

    لنگرودی - کشاورز معترض به وزیر جهاد کشاورزی: صحبت های وزیر اهانت به من نبود -

    مهدی لطفی، فعال رسانه ای و مجری صداوسیمای مرکز گیلان در صفحه اینستاگرام خود خود روایتی از دیدار با «علی عابد چافی» کشاورز معروف این روزهای شبکه های مجازی را پخش کرد.

    گفتنی است به دنبال بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه شالیکوبی گیلتاز و بعد از توضیحات مدیر کارخانه درباره خواص سبوس یکی از کشاورزان منطقه با انتقاد از واردات بی رویه سوالاتی را از او پرسید که محمود حجتی در نتیجه احساسات این کشاورز خوردن سبوس را به وی تجویز کرد.

    لطفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

    انتشار جمله « از این سبوس ها یکم بهش بدید بخوره !!!» در فضای مجازی از زبان وزیر جهاد کشاورزی در سفر پنج شنبه ۲۳ آذرش به گیلان خطاب به یکی از کشاورزان حاضر و معترض به واردات بی رویه برنج واکنش های متفاوتی در بین اقشار مختلف گیلان بویژه جوانان ، اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه از جمله خودم برانگیخت.

    مسئله مهمی که باعث شد امروز برای روشن شدن اصل ماجرا برای خودم هم که شده سری به بالا چاف لنگرود و محل وقوع این رویداد یعنی کارخانه گیلتاز بزنم .

    بعد از خوردن چندین استکان چای در قهوه خانه های چمخاله و چاف و‌ پرس و جوی فراوان موفق به پیدا کردن معروف ترین کشاورز این روزهای گیلان بواسطه انتشار آن کلیپ معروف ، یعنی «علی عابد چافی» شدم .

    آنچه در این پست می بینید مصاحبه اختصاصی من ، در خصوص چند و چون رویداد مورد اشاره است.

    همچنین در گفتگوی مفصلی با آقای اسماعیل فدایی تنها دارنده نشان های استاندارد و بهداشت برنج قهوه ای در کشور و تنها کارخانه تولید سبوس لایه دوم برنج با نشان بهداشت در ایران با سفارش و تاییدیه انجمن حمایت از بیماران دیابتی ایران معلوم شد که سبوس برنج مورد اشاره که علت سفر و بازدید وزیر جهاد کشاورزی از این واحد تولیدی بوده است منحصر به فرد ، خوراکی و دارای خواص دارویی و طبی مختلف از جمله درمان موثر ریزش مو، دیابت، کاهش فشار خون، کاهش استرس و … می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.