×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

2660485 e1513691971899 - حذف پرسپولیس در هوای سربی آزادی -

تیم پرسپولیس با شکست مقابل صنعت نفت آبادان از حضور در نیمه نهایی جام حذفی باز ماند.

در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود.

این بازی در شرایطی برگزار شد که هوای تهران در وضعیت خطرناک برای تمام افراد قرار داشت اما با این حال مسئولان سازمان لیگ رای به برگزاری مسابقه دادند.
برانکو که تیمش به تازگی بازی سختی برابر نفت آبادان را تجربه کرده بود برای این دیدار وحید امیری را در اختیار نداشت و تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(۶۷ بشار رسن)، فرشاد احمدزاده(۶۹ سیامک نعمتی)، گادوین منشا و علی علیپور به میدان فرستاد.
در تیم کمالوند نیز داود نوشی صوفیانی، داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی(۸۷ رضا جبیره)، کرار جاسم(۸۱ طالب ریکانی)، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا بازی کردند.
پرسپولیس در دقیقه ۲۶ روی سانتر محمد انصاری و ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل رسید. منشاهم می توانست روی دو صحنه گلزنی کند که موفق نبود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان خاتمه یابد.
در همان دقیقه اول نیمه دوم نفت روی یک ارسال با ضربه سر عبدالله زاده گل تساوی را. به ثمر رساند تا همه چیز دوباره مساوی شود. بلافاصله بعد از این گل پرسپولیس می توانست با ضربه سر کامیابی نیا دوباره پیش بیفتد اما واکنش خوب نوشی صوفیانی مانع از باز شدن دروازه شد. گلر نفت در ادامه چند موقعیت خوب دیگر را هم از پرسپولیس گرفت تا کار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یابد و بازی به وقت های اضافی بکشد.
در دو وقت ۱۵ دقیقه ای نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا تکلیف تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شود. منشا زننده نخستین ضربه پرسپولیس بود که ضربه اش را به بیرون زد. بغلانی هم برای نفت پشت توپ قرار گرفت که بیرانوند آن را مهار کرد.
برای پنالتی دوم پرسپولیس ماهینی انتخاب شد که ضربه اش را به گل تبدیل کرد. ابراهیم زاده ضزبه دوم نفت را به گل تبدیل کرد تا همچنان کار با تساوی دنبال شود.
بشار رسن برای زدن سومین ضربه پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به زیبایی تبدیل به گل کرد. برای نفت هم نیک نفس ضربه سوم را زد که ضربه چیپ او به تیر دروازه خورد و به گل تبدیل نشد تا پرسپولیس جلو بیفتد.
محمد انصاری ضربه چهارم پرسپولیس را به گل تبدیل کرد. پریرا برای ضربه نفت انتخاب شد و موفق به گلزنی شد تا نفت امیدوار بماند.
علیپور برای زدن ضربه پنجم انتخاب شد و ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد. طالب ریکانی هم ضربه اش را به گل تبدیل کرد تا همه چیز به ضربه ششم کشیده شود.
ربیع خواه پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به گل تبدیل کرد. زننده ضربه ششم نفتی ها آگوستو سزار بود که او نیز موفق به گلزنی شد.
برای ضربه هفتم پرسپولیس سیامک نعمتی انتخاب شد که ضربه اش توسط نوشی صوفیانی مهار شد. مگنو باتیستا برای نفت پشت توپ قرار گرفت و با گلزنی کار را تمام کرد تا پرسپولیس از دور مسابقات کنار برود و نفت آبادان راهی نیمه نهایی شود.
در بازی همزمان نیز تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت استقلال خوزستان موفق به حذف تراکتورسازی شد آن هم در حالی که تبریزی ها از نفرات جدید خود استفاده کردند.
نامه نیوز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.