جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خداداد عزیزی: همه آمده بودند و کسی هم منقلب نشد
    29 آذر 1396 - 0:41
    شناسه : 110729
    0

    حر قریشی خداداد عزیزی در مصاحبه بعد از بازی خیرخواهانه ستارگان ۹۸ طعنه ای به سحر قریشی زد و گفت: « بازی و جو خیلی خوبی بود. دیدید که همه آمده بودند و حتی بانوان هم در استادیوم حضور داشتند و کسی هم منقلب نشد.»  هفته گذشته بود که تیم منتخب ۹۸ در سرپل ذهاب […]

    پ
    پ

    عزیزی - خداداد عزیزی: همه آمده بودند و کسی هم منقلب نشد - تیکه خداداد عزیزیحر قریشی

    خداداد عزیزی در مصاحبه بعد از بازی خیرخواهانه ستارگان ۹۸ طعنه ای به سحر قریشی زد و گفت: « بازی و جو خیلی خوبی بود. دیدید که همه آمده بودند و حتی بانوان هم در استادیوم حضور داشتند و کسی هم منقلب نشد.» 

    هفته گذشته بود که تیم منتخب ۹۸ در سرپل ذهاب به مصاف تیم منتخب کرمانشاه رفت. در این دیدار که با حضور ستاره هایی همچون خداداد عزیزی و علی کریمی برگزار شد، بانوان هم توانستند با حضور در استادیوم این بازی را تماشا کنند. خداداد عزیزی در مصاحبه با روزنامه گل طعنه ای به سحر قریشی زد و گفت: « بازی و جو خیلی خوبی بود. دیدید که همه آمده بودند و حتی بانوان هم در استادیوم حضور داشتند و کسی هم منقلب نشد.»

    او در ادامه از رییس جمهور خواست: «وضعیت اسکان مردم زلزله زده سرپل خوب نیست و از رییس جمهور می خواهم تا نگاهی ویژه به آنها داشته باشد. آنها هم به ایشان رای دادند و لطفا به دادشان برسید.»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.