جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرستان های همجوار از فرصت پارک آزمایش سیاهکل استفاده کنند
    08 دی 1396 - 11:21
    شناسه : 111808
    0

    فرماندار سیاهکل، پارک آزمایش این شهرستان را تنها برای سیاهکل ندانست و گفت: شهرستان‌های همجوار نیز می‌توانند از این فرصت برای ارتقای سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی خودشان استفاده کنند. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، مهندس رضا اسلامی در جشن ارتقای فرهنگ ترافیکی که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان […]

    پ
    پ

    اسلامی - شهرستان های همجوار از فرصت پارک آزمایش سیاهکل استفاده کنند -

    فرماندار سیاهکل، پارک آزمایش این شهرستان را تنها برای سیاهکل ندانست و گفت: شهرستان‌های همجوار نیز می‌توانند از این فرصت برای ارتقای سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی خودشان استفاده کنند.

    به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، مهندس رضا اسلامی در جشن ارتقای فرهنگ ترافیکی که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل برگزار شد، با بیان اینکه این جشن یکی از برنامه‌های بسیار خوب نیروی انتظامی شهرستان است، اظهار کرد: از مسئولان استانی می‌خواهم تا با توجه به کارهای خوبی که در نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی سیاهکل انجام می‌شود، نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

    وی با بیان اینکه سیاهکل تنها شهرستان در استان گیلان است که پارک آزمایش راهنمایی و رانندگی دارد، گفت: هر آنچه فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل برای بالندگی پارک آزمایش سیاهکل بخواهد با کمال میل به آنها کمک می کنیم.

    فرماندار سیاهکل تصریح کرد: پارک آزمایش سیاهکل تنها برای این شهرستان نیست، بلکه شهرستان‌های همجوار نیز می‌توانند از این فرصت برای ارتقای سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی خودشان استفاده کنند.

    این مقام مسئول، با بیان اینکه توسعه‌یافتگی غربی و اروپایی را قبول نداریم، خاطرنشان کرد: ما فرهنگی بسیار غنی و قوی داریم و می‌بایست با فرهنگ خودمان خدمات را به مردم ارائه دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.