جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تحصن نماینده‌ی مجلس در اداره‌ی آموزش و پرورش! از شایعه تا واقعیت
    11 مرداد 1395 - 9:27
    شناسه : 11250
    1

    یک منبع آگاه که نمی خواست نامش فاش شود گفت: آقای نیکفر با قصد قبلی و به جهت اعتراض به تغییر و تحول در اداره آموزش و پرورش سیاهکل اقدام به اقامه نماز در راهروی این اداره کرده است. به گزارش بامردم، روز گذشته اخباری مبنی بر تحصن نماینده‌ی مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس […]

    پ
    پ

    یک منبع آگاه که نمی خواست نامش فاش شود گفت: آقای نیکفر با قصد قبلی و به جهت اعتراض به تغییر و تحول در اداره آموزش و پرورش سیاهکل اقدام به اقامه نماز در راهروی این اداره کرده است.

    به گزارش بامردم، روز گذشته اخباری مبنی بر تحصن نماینده‌ی مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی به منظور اعتراض به تغییر ریاست آموزش و پرورش سیاهکل در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

    در همین خصوص یک منبع آگاه که نمی خواست نامش فاش شود به خبرنگار ۸دی گفت: آقای نیکفر به جهت اعتراض به تغییر و تحول در اداره‌ی آموزش و پرورش سیاهکل اقدام به اقامه‌ی نماز در راهروی این اداره کرده است.

    حضور-اعتراضی-و-اقامه-نماز-نماینده-مجلس-در-مقابل-درب-ورودی-آموزش-و-پرورش-سیاهکل

    مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در همین رابطه به خبرنگار ۸دی گفت: آقای نیکفر ظهر دیروز در حالیکه مسجد در محل برگزاری مراسم (آموزش و پرورش سیاهکل) وجود داشت به شکل غیر متعارف نماز خود را در راهروها خواندند ولی حرف اعتراضی از جانب ایشان گفته نشد.

    جمیل عباسی غریب احتمال اعتراض نماینده سیاهکل به تغییر ریاست آموزش و پرورش این شهرستان را تایید کرد و افزود: رئیس قبلی آموزش و پرورش سیاهکل بازنشسته شده است و قرار هست فردی دیگری به جای ایشان بیاید.

    وی در خصوص احتمال ادامه‌ی اقدامات اعتراضی نیکفر در محل اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه اگر ایشان بخواهد اقدامی بکند طبیعتا حق با آقای حاجتی به عنوان رئیس اداره کل است اظهار داشت: این مسئله در حوزه‌ی اختیارات رئیس آموزش و پرورش بوده و اعتراض نماینده سیاهکل غیر قانونی است و دخالت در کار قوه مجریه از طریق فشار از سوی قوه مقننه محسوب می شود.

    وی با اشاره به اینکه اقدامات دیروز نیکفر بازتاب خوبی نداشت اظهار کرد: به شکل طبیعی ابلاغ رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل صادر شده و رئیس اداره‌ی دیلمان جایگزین رئیس قبلی خواهد شد.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.