شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانشگاه آزاد لاهیجان دارای مرکز تحقیقات و مطالعات بافت‌های تاریخی شد
    25 دی 1396 - 23:00
    شناسه : 113861
    0

    دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان موفق به راه اندازی دومین مرکز تحقیقات با عنوان “مرکز تحقیقات و مطالعات بافت‌های تاریخی” شده است. این مرکز تحقیقات و مطالعات که با مجوز معاونت پژوهشی و فن آوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و […]

    پ
    پ

    2 - دانشگاه آزاد لاهیجان دارای مرکز تحقیقات و مطالعات بافت‌های تاریخی شد - بافت تاریخی

    دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان موفق به راه اندازی دومین مرکز تحقیقات با عنوان “مرکز تحقیقات و مطالعات بافت‌های تاریخی” شده است.

    این مرکز تحقیقات و مطالعات که با مجوز معاونت پژوهشی و فن آوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در ماسوله راه اندازی شده است، نهادی دانشگاهی به منظور پژوهش و مطالعه در حوزه بافت های تاریخی است که می تواند در تهیه و اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقاتی در این حوزه اقدام کند.

    مرکز تحقیقات و مطالعات بافت های تاریخی با تشکیل “گروه طراحی پژوهی معماری در بافت های تاریخی” در سال گذشته و تصویب هیات امنای دانشگاه استان و همکاری معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، توسعه فعالیت های آن در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با موافق معاونت پژوهشی و فن آوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد.

    مرکز تحقیقات و مطالعات بافت‌های تاریخی در دوران مدیریت دکتر سهراب کردرستمی و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان شکل گرفت و با راه اندازی این مرکز تحقیقاتی، واحد لاهیجان با پیشی گرفتن از دانشگاه های گیلان به عنوان اولین واحد دانشگاهی دارای دو مرکز تحقیقاتی محسوب می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.