چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41429 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارگاه آموزشی اجرای عروسک‌های غول پیکر در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود
    27 دی 1396 - 20:56
    شناسه : 114134
    0

    کارگاه آموزشی «آشنایی با عروسک های غول پیکر؛ از عروسک گردانی تا اجرای میدانی»، در بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود. به گزارش مدیریت روابط عموی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در این کارگاه که با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان برگزار می شود، مجید بوربور […]

    پ
    پ

    کارگاه آموزشی «آشنایی با عروسک های غول پیکر؛ از عروسک گردانی تا اجرای میدانی»، در بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

    به گزارش مدیریت روابط عموی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در این کارگاه که با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان برگزار می شود، مجید بوربور و سهیلا باجلان به عنوان مدرسین این کارگاه، در تاریخ 2 تا 4، 9 تا 11 و 23 تا 25 بهمن 1396 از ساعت 9 الی 16، هنرجویان را  آموزش خواهند داد.

    بر اساس فراخوان این کارگاه، ده نفر بر اساس سابقه کاری و اولویت‌های آموزشی، جهت حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد.

    به دلیل ظرفیت محدود، متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند حداکثر تا روز چهارشنبه 27 بهمن اقدام و مشخصات و رزومه خود را جهت بررسی و انتخاب اساتید کارگاه، به نشانی الکترونیکی  anzalipuppets@gmail.comارسال کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09028282009 تماس حاصل نمایند.

    این کارگاه در سالن ورزشی شهید عزیزی واقع در گیلان، منطقه آزاد انزلی،کیلومتر 8 بلوارشهید فاتحی، چپرپرد پایین برگزار می شود.

    گفتنی است، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی علاوه بر اخذ گواهی شرکت در کارگاه، به عنوان اولین تجربه اجرا، نمایشی را با عروسک های غول پیکر در جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد انزلی اجرا خواهند کرد.

    این دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی تئاتر عروسکی است که زیر نظر فرناز بهزادی از اساتید برجسته تئاتر عروسکی ایران، در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

    آموزشی اجرای عروسک های غول پیکر در منطقه آزاد انزلی - کارگاه آموزشی اجرای عروسک‌های غول پیکر در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود - انزلی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.