×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

روانشناس قلابی شبکه مجازی - دستگيری روانشناس قلابی که خانم جوان گیلانی را به مرگ تحريك كرد - بامردم

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری روانشناس قلابی که در شبکه اجتماعی موبایلی خانم جوان گیلانی را به مرگ تحریک کرده بود، در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم جوان گیلانی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان خانم روانشناس در شبکه های اجتماعی موبایلی وی را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث تحریک وی به مرگ شده، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با تحقیقات از بزه دیده و پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند روانشناس قلابی شبکه اجتماعی موبایلی را که مردی ۲۵ ساله، اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی و اینکه با سوء استفاده از عنوان جعلی ” خانم روانشناس ” در شبکه اجتماعی موبایلی، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برده اغفال و وی را تحریک و ترغیب به مرگ کرده است، اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهم پس از معرفی به مرجع قضایی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده و پرونده متهم برای شناسایی سایر بزه دیدگان در پلیس فتا مفتوح و درحال رسیدگی می باشد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد این چنینی می توانند با مراجعه به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان موضوع شکایت خود را پیگیری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.