×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

علی وارسته فرماندار رودسر 1 - مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند + تصاویر - املش
پیام نیک بخش با حکم مدیرکل آب منطقه ای گیلان به عنوان سرپرست جدید امور آب شرق دور شهرستان‌های رودسر و املش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، در این مراسم علی وارسته فرماندار رودسر، گفت: ادارات اجرایی و خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا که نیاز روزانه مردم را تامین می کنند.
فرماندار رودسر افزود: آب عنصر حیاتی برای گذران زندگی است که متاسفانه خبرهای خوشی پیرامون این عنصر حیاتی از آینده به گوش نمی رسد.
وی اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی ها، استان گیلان در آینده میزبان و پذیرای بسیاری از شهرستان ها است و ادارات متبوع قطعا مدیریت یک سیل جمعیتی را باید در برنامه داشته باشند.
وارسته با اشاره به اینکه آنچه که از وظایف مدیران است در زمینه های مختلف اجرایی، برنامه ریزی با تدابیر لازم باید انجام پذیرد، افزود : مدیریت نظام هستی و اتفاقات طبیعت همگی به دست توانای قادر مطلق است که انسان دخل و تصرفی درآن ندارد اما آموزش، ساماندهی و مدیریت بخش مهمی از وظایف است که به عهده مدیران و مسئولین است و باید اجرایی شود.
فرماندار رودسر با تاکید براینکه مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند، افزود: به نفع مردم قدم نهادن و متناسب با نیاز آنها امور را پیگیری نمودن دیگر حس کم کاری مدیران را به مردم انتقال نمی دهد.
وی در پایان ضمن تشکر از انتخاب آقای پیام نیک بخش به عنوان یک جوان، از وی خواست تا با تمام توان برای مردم شهرستان رودسر قدم بردارد و با کمک و توان همکارانش بگونه ای مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند تا با سال آبی کم چالشی روبرو باشیم.

02 - مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند + تصاویر - املش 03 - مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند + تصاویر - املش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.