جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی بچه من و آرزو به دنیا آمد شوهرش شک کرد و ..!+ عکس
    05 بهمن 1396 - 7:19
    شناسه : 115361
    0

    دایی جوان که با همدستی زن برادرزاده اش پسر یک ساله و نیمه وی را کشته بود تا راز رابطه شیطانی اش پنهان باقی بماند دیروز به پرداخت دیه و زندان محکوم شد. رییس قوه قضاییه بعد از فوت پدر این کودک درخواست دیه را مطرح کرده بود. رسیدگی به این پرونده از عصر دوازدهم […]

    پ
    پ

    - وقتی بچه من و آرزو به دنیا آمد شوهرش شک کرد و ..!+ عکس -

    دایی جوان که با همدستی زن برادرزاده اش پسر یک ساله و نیمه وی را کشته بود تا راز رابطه شیطانی اش پنهان باقی بماند دیروز به پرداخت دیه و زندان محکوم شد. رییس قوه قضاییه بعد از فوت پدر این کودک درخواست دیه را مطرح کرده بود.

    رسیدگی به این پرونده از عصر دوازدهم اردیبهشت 94 به دنبال شکایت یک زن جوان در کلانتری پیشوا ورامین در دستور کار پلیس Police قرار گفت.

    زن 30 ساله به نام آرزو به پلیس گفت: پسر یک ساله و نیمه ام به نام امین را در یکی از خیابان های پیشوا داخل پراید گذاشته بودم تا خرید کنم اما وقتی بازگشتم خبری از پسرم نبود. گمان می کنم یک نفر پسرم را دزدیده است.

    تلاش برای پیدا کردن سرنخی از پسربچه گمشده آغاز شده بود که پلیس در تحقیقات مقدماتی به درگیری های دنباله دار آرزو و شوهرش خسرو پی برد و دریافت این زوج مدتی است به شدت با هم درگیر هستند. در این بین زن جوانی در حالی که اشک می ریخت بار دیگر به کلانتری رفت و رازی را برملا کرد. وی گفت: من خودم پسرم را به دایی شوهرم به نام پیام سپردم تا او را سر به نیست کند. اما حالا پشیمانم.

    به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن، پیام 35 ساله بازداشت شد و به قتل Murder پسر بچه خردسال اعتراف کرد. وی گفت: از همان سالهای اولی که خسر و آرزو با هم ازدوا ج کردند مدام با هم درگیر بودند. من چندین بار برای وساطتت به خانه آنها رفتم تا با هم آشتی کنند. پس از مدتی وقتی درد دل های زن جوان را شنیدم دلم برایش سوخت و ارتباط ما با هم نزدیک تر شد. خسر و آرزو در یک خانه و جدا از هم زندگی می کردند و من خیلی از روزها در غیاب خواهرزاده ام به دیدن آرزو می رفتم تا اینکه آرزو باردار شد. وقتی خسرو به این ماجرا پی برد به آرزو مشکوک شد. به دنیا آمدن امین هم اوضاع را بدتر کرد. من و آرزو که وحشت داشتیم تا راز ارتباط پنهانی مان برملا شود تصمیم گرفتیم تا پسربچه را سر به نیست کنیم. من پسربچه را کشتم و جنازه اش را به داخل یک چاه 18 متری در حاشیه ورامین انداختم.

    با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بقایای جنازه پسر خردسال از عمق چاه کشف شد و آرزو و پیام بازداشت شدند. در این بین همسر آرزو که به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشت فوت شد . با مرگ این مرد دادستان برای آرزو و پیام درخواست مجازات کرد. به این ترتیب آنها در حالی پای میز محاکمه ایستادند که با تکمیل آزمایشات روشن شد امین فرزند آرزو و خسرو بوده است.

    در جلسه دادگاه آرزو به دفاع پرداخت و گفت: من واقعا نمی دانستم که پیام قصد کشتن Killing پسرم را دارد. او گفته بود امین را سر راه می گذارد و یا او را به یک دلال می فروشد. به همین خاطر به او اعتماد کردم و پسربچه را به او سپردم. به دروغ به پلیس گفتم پسرم دزدیده شده است. این زن که به شدت اشک می ریخت گفت: اشتباه کردم و حالا هم دفاعی ندارم.

    پیام نیز قتل را گردن گرفت و گفت: من از ترس آبرویم پسربچه را کشتم. دستمالی را دور گردنش پیچیدم تا خفه شد. سپس جنازه اش را به چاه انداختم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پیام را به پرداخت دیه و10 سال زندان Prison و آرزو را به خاطرمعاونت در قتل به 5سال زندان محکوم کرد. این حکم اما در دیوان عالی کشور تایید نشد و قضات دیوان عالی کشور خواستند تا نظر رییس قوه قضاییه درباره مجازات عاملان این جنایت Crime استعلام شود.

    وقتی رییس قوه قضاییه برای عاملان این جنایت درخواست دیه را مطرح کرد پیام و آرزو دیروز بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

    در این جلسه زن جوان فقط اشک ریخت و سکوت کرد.ولی پیام گفت: من پشیمانم. از ترس آبرویم پسربچه را کشتم چون گمان می کردم او فرزند خودم است.

    در پایان جلسه قضات دادگاه پیام را به پرداخت دیه کامل و 10 سال زندان، زن جوان به جرم Crime معاونت در فرزندکشی به 5سال زندان و هر دو به99 ضربه شلاق محکوم شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.