×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مسعود کاظمی 1 - ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است - بحران

شهردار لاهیجان گفت: ستاد بحران شهری بیش از گذشته از نظر تجهیزات و نیروی انسانی برای مقابله با بارش احتمالی برف سنگین در سطح این شهر در آمادگی کامل بسر می برد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی افزود: شهرداری لاهیجان برای مقابله با تبعات بارش شدید برف از ظرفیت ها و مجموعه امکانات شهرداری و بخش خصوصی بهره مند شده است و همه این دستگاهها و تجهیزات بصورت آماده باش هستند تا هنگام لزوم وارد کار شوند.
وی خاطرنشان کرد: همه هدفمان این است که با تلاش مضاعف و شبانه روزی رضایتمندی شهروندان و مردم را فراهم کنیم تا مردم از اقدامات شهرداری راضی باشند و با همکاری متقابل مشکلات برف به حداقل برسد.
شهردار لاهیجان اضافه کرد: این بار با عزمی راسختر و با بسیج همه نیروها و امکانات، تمامی نیروهای شهرداری برای خدمت به مردم آمادگی کامل دارند.
وی تصریح کرد: در روز بارش برف و درصورت وقوع بحران بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات رسان شهرداری لاهیجان در کنار مردم در سطح خیابان ها و معابر عمومی مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به شهروندان خواهند بود.
شهردار لاهیجان گفت: هم اکنون تعداد ۵٠ نفر از نیروهای عملیاتی در دو شیفت با تعداد ٢٠ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، گریدر،بیل مکانیکی ساماندهی شده اند و از عصر روز شنبه در ستاد بحران مستقر شده اند تا در زمان بارش برف نسبت به عملیات برفروبی معابر و خیابانهای سطح شهر اقدام کنند.
کاظمی افزود: تعداد ٢٠ دستگاه کامیون نیز برای حمل برف به محل های دپو آماده کار هستند و بیش از ٢۴ تن نمک و شن برای پاشیدن سطح خیابانها ذخیره شده است.
رییس ستاد بحران شهری لاهیجان اظهارداشت: فرماندار لاهیجان نیز به عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان از نزدیک در جریان فعالیت های شهرداری قرار دارد تا مجموعه اقدامات شهرستان در هماهنگی و همپوشانی با هم موجب رضایت مردم و رفع مشکلات شود.
وی از شهروندان خواست که از پارک خودرو در سطح خیابانها و معابر بطور جدی خوددار کنند.
وی یادآورشد: یک نماینده از پلیس راهور در ستاد بحران مستقر است تا خودروهایی که در معابر باعث اختلال در عملیات نیروهای شهرداری شوند را به پارکینگ راهور منتقل نماید.
شهردار لاهیجان اضافه کرد: برف نعمت الهی است که امیدواریم بتوانیم با ایجاد شرایط لازم و بازگشایی به موقع معابر و با همکاری سایر دستگاهها، نهادها و ادارات فضا را برای استفاده مردم از نعمت خدا و شادابی و نشاط شهروندان فراهم نماییم.

ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است 1 - ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است - بحران

photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۲۸ ۱۵ ۱۰ ۱۴ 2 - ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است - بحران photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۲۸ ۱۵ ۱۲ ۱۲ - ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است - بحران photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۲۸ ۱۵ ۱۱ ۳۰ - ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است - بحران photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۲۸ ۱۵ ۱۱ ۱۵ 2 - ستاد بحران شهری شهرداری لاهیجان در آماده باش کامل است - بحران

  1. ماشین آلات سنگین

    ممنون اطلاعات خوبی بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.