پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزییات تیراندازی به رییس شورا و شهردار!
    14 بهمن 1396 - 10:37
    شناسه : 116968
    0

    موتورسوار پس از شلیک تیر هوایی به سمت خودروی رییس شورا یک تیر نیز به جلو خودروی ما شلیک کرد که این تیر به زمین اصابت کرد. حسین عباسی، شهردار وحدتیه دشتستان خبر صحت خبر تیراندازی عصر جمعه را تایید کرد. غروب جمعه یک موتورسوار به دو خودرو حامل رییس شورای شهر و شهردار وحدتیه […]

    پ
    پ

    3 - جزییات تیراندازی به رییس شورا و شهردار! - تیراندازی

    موتورسوار پس از شلیک تیر هوایی به سمت خودروی رییس شورا یک تیر نیز به جلو خودروی ما شلیک کرد که این تیر به زمین اصابت کرد.

    حسین عباسی، شهردار وحدتیه دشتستان خبر صحت خبر تیراندازی عصر جمعه را تایید کرد.

    غروب جمعه یک موتورسوار به دو خودرو حامل رییس شورای شهر و شهردار وحدتیه شلیک کرد.

    حسین عباسی در گفتگو با اتحاد خبر ضمن تایید این موضوع گفت: من و یکی از اعضای محترم شورا به همراه دو نفر سرنشین دیگر و راننده در مسیر برگشت از مسابقه اسب سواری که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده بود بودیم که یک موتورسوار در حین عبور از کنار ماشین رییس شورا یک تیر هوایی شلیک کرد.

    وی ادامه داد: موتورسوار پس از شلیک تیر هوایی به سمت خودروی رییس شورا یک تیر نیز به جلو خودروی ما شلیک کرد که این تیر به زمین اصابت کرد.

    شهردار وحدتیه اظهار داشت: موتورسوار مذکور پس از شلیک چند تیر هوایی و حمله ناموفق خود از صحنه متواری شد.

    عباسی اضافه کرد: موتورسوار صورت خود را با شال پوشانده بود، ما او را تا انتهای خیابان تعقیب کردیم اما متاسفانه توانست متواری شود.

    فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تیراندازی به خودروی شهردار و رییس شورای شهر وحدتیه را تکذیب کرده و گفته است دلایل و مستنداتی برای صحت تیراندازی مذکور ارایه نشده است.

    حسین عباسی در واکنش به تکذیبیه فرمانده انتظامی دشتستان نیز گفت: دلیل این تکذیبیه را نمی دانم و اگر لازم باشد شاهدین ماجرا اطلاعات بیشتری به نیروی انتظامی ارایه خواهند داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.