×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

با وجود اختلاف امتیاز بالای تیم فوتبال پرسپولیس با سایر تیم های لیگ برتر بحران ناخواسته ای قهرمانی پرسپولیس را تهدید می کند.

پرسپولیس - بحران در پرسپولیس؟ | قهرمانی به خطر افتاد؟ - بحران در پرسپولیس
به گزارش بامردم، محسن مسلمان به عنوان کارگردان تیم فوتبال پرسپولیس درون زمین نقش تعیین کننده ای در پیروز های اخیر پرسپولیس داشته است و لقب مهندس با بالاترین پاس گل در لیگ برتر فوتبال، حاشیه امنیت بالا و اعتبار زیادی را برای او در نزد هواداران و بازیکنان تیم فراهم کرده است.

برانکو در بازی اخیر این تیم مقابل سپاهان، مهندس پرسپولیس را به نیمکت تبعید کرد تا در غیاب وی پسر برانکو یعنی فرشاد احمد زاده نقش محسن را در تیم بازی کند.

فشار های غیر مستقیم بازیکنان تیم به باشگاه پرسپولیس با شب نشینی های بازیکنان و حسین هدایتی نشان می دهد عابر بانک هم بدش نمی آید پرسپولیس را به نوعی به سمت خود بکشاند.

در این میان تنها کسی که با مدیریت تیم ماند علیرضا بیرانوند بود.

در مهمانی هفته گذشته، بازیکنان پرسپولیس باز هم هدایتی را به عنوان گردآورنده قبول کردند تا زنگ خطری برای مدیریت باشگاه و اعلام جنگ غیر مستقیم بازیکنان با مدیریت باشگاه باشد. حاشیه های اخیر نشان می دهد برانکو روز های سختی را در پیش دارد چند بازی مهم تا دربی پایتخت باقی مانده است و برانکو می داند شکست در دربی هر چند با قهرمانی هم همراه باشد دردی را از او دوا نخواهد کرد.

شفر هم می داند دربی پایتخت می تواند تضمین حضورش در فصل آتی لیگ برتر فوتبال ایران باشد.برانکو در جنگ های تن به تن با رامین رضائیان هم بازی را برد و هم سکو ها را به رنگ خودش در آورد.

طارمی هم همانند رضائیان وقتی ساز جدایی کوک کرد برانکو به راحتی از نام او گذشت اما باز هم علیپور در نقش ناجی پرسپولیس ظاهر شد تا برانکو دومین جنگ را پیروز از میدان خارج شود.

این بار شرایط برای برانکو متفاوت است و جنگ تنها با محسن مسلمان نیست بلکه با عابر بانکی است که خیل بازیکنان تیم را پشت سر خود می بیند و این کار برانکو را سخت تر می کند.

قهرمانی با لغزش از دست می رود و برانکو و پرسپولیس می دانند که پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و باید به ساز بازیکنان حرکات موزون انجام دهند هر چند ساز آنها کوک نباشد.

برانکو هم باید بداند هر نبردی استراتژی خود را دارد و در مورد مسلمان این استراتژی جواب نخواهد داد و باید در رفتار خود تغییراتی را بوجود آورد.

یک ضرب المثل قدیمی ایرانی مصداق نبرد های برانکو در ۲ فصل اخیر است که البته تاکنون از آن جان سالم به در برده است.

یکبار جستی ملخک(برانکو و رضائیان)، دوبار جستی ملخک(برانکو و طارمی)….

افکارنیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.