چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41341 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سپاه می تواند مشکل مسکن مددجویان را حل کند
    17 بهمن 1396 - 12:30
    شناسه : 117578
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به احداث یک هزار واحد توسط سپاه و ۷۰۰ واحد توسط کمیته امداد، تاکید کرد: بسیج گره گشای مشکلات است و می توانیم ظرف دو سال آینده مشکل مسکن مددجویان را حل کنیم. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش بهره برداری از واحدهای مسکن محرومان استان گیلان […]

    پ
    پ

    سردار محمد عبدالله پور - سپاه می تواند مشکل مسکن مددجویان را حل کند - بامردم

    فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به احداث یک هزار واحد توسط سپاه و ۷۰۰ واحد توسط کمیته امداد، تاکید کرد: بسیج گره گشای مشکلات است و می توانیم ظرف دو سال آینده مشکل مسکن مددجویان را حل کنیم.

    به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش بهره برداری از واحدهای مسکن محرومان استان گیلان که در سالن اجتماعات ناجا در رشت برگزار شد، با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، اظهار کرد: انقلاب ما طلیعه ای از اسلام است و اسلام با تلاش حضرت فاطمه(س) احیا شد و اگر فداکاری ایشان در حمایت از ولایت نبود، امروز چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

    وی افزود: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است که با خون شهدا به دست آمده است و لذا وظیفه ماست که از آن نگهداری و پاسداری کنیم و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

    فرمانده سپاه قدس استان گیلان، دهه فجر را دهه یادآوری دستاوردهای نظام و بیعت با آرمان های امام راحل دانست و گفت: ایام الله دهه فجر فرصت خوبی است تا خودمان را با مسیری که امام برای ما ترسیم کرده، محک بزنیم و ببینیم چقدر در این مسیر هستیم.

    سردار عبدالله پور، توجه به محرومین و مستضعفین را سیره امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: توجه به محرومان در همه ابعاد زندگی، ساده زیستی و اطاعت واقعی از ولایت خواسته امام از ماست. امروز نیز مقام معظم رهبری از ما می خواهند به همه امید ببخشیم.

    وی با بیان اینکه امروز در اوج موفقیت و اقتدار هستیم، عنوان کرد: متاسفانه دشمنان تلاش می کنند تا انقلاب را به شکست برسانند و بنا دارند جلوی پیشرفت نظام را بگیرند، اما در نقشه شوم خود ناکام مانده اند و انقلاب اسلامی به دنیا مصادره شده و کشورهای منطقه راه انقلاب، امام و شهدای ما را دنبال می کنند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: قبل از انقلاب در دنیا دو حالت بیشتر وجود نداشت و کشورها یا سلطه گر بودند یا سلطه پذیر؛ اما امام نظام سلطه ستیزی را بنا کرد که با سلطه سر مبارزه دارد و این بنا امروز در جای جای عالم شکل گرفته و جبهه ظلم ستیز در دنیا به اندازه یک نظام جهانی بزرگ شده است.

    وی با بیان اینکه مردم داری، مردم نوازی و کمک به محرومین خواسته امام و رهبری است، متذکر شد: این توفیق نصیب سپاه شده تا برای مددجویان یک هزار واحد مسکن بسازیم و با عشق و علاقه در حال ساخت خانه ها هستیم.

    سردار عبدالله پور، با تاکید بر لزوم خانه دار شدن مددجویان دارای معلول، خاطرنشان کرد: ۲ هزار مددجویی کمیته امداد در روستاها و حدود ۴ هزار مددجویی بهزیستی در استان داریم لذا این توان در سپاه و بسیج وجود دارد تا در کنار دولت و خیرین برای همه خانه بسازیم.

    فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به احداث یک هزار واحد توسط سپاه و ۷۰۰ واحد توسط کمیته امداد، تاکید کرد: بسیج گره گشای مشکلات است و می توانیم ظرف دو سال آینده مشکل مسکن مددجویان را حل کنیم؛ همانگونه که در کشور امنیت را برقرار کرده ایم.

    وی با بیان اینکه دشمن همواره روح ناامیدی می دمد، گفت: اشکالاتی در حوزه مدیریتی داریم، اما موفقیت های کشور ما بی نظیر است و لذا دشمن شب و روز برای ما نقشه می کشد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.