پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • «فقرزدایی» یکی از بهترین برنامه های دولت بعد از انقلاب است
    17 بهمن 1396 - 10:35
    شناسه : 117586
    0

    نماینده رشت در مجلس، برنامه فقرزدایی دولت را یکی از بهترین برنامه های در دست اجرا بعد از انقلاب دانست و گفت: در بودجه سال آینده، 3 هزار و 500 میلیارد تومان به بحث فقرزدایی اختصاص می یابد. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان،غلامعلی جعفرزاده در همایش بهره برداری از واحدهای مسکن محرومان استان گیلان که در سالن […]

    پ
    پ

    جعفرزاده - «فقرزدایی» یکی از بهترین برنامه های دولت بعد از انقلاب است -

    نماینده رشت در مجلس، برنامه فقرزدایی دولت را یکی از بهترین برنامه های در دست اجرا بعد از انقلاب دانست و گفت: در بودجه سال آینده، 3 هزار و 500 میلیارد تومان به بحث فقرزدایی اختصاص می یابد.

    به گزارش ایسنا – منطقه گیلان،غلامعلی جعفرزاده در همایش بهره برداری از واحدهای مسکن محرومان استان گیلان که در سالن اجتماعات ناجا در رشت برگزار شد،با گرامیدشت سی ونهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار کرد:به کوری چشم دشمنان که دوست نداشتند انقلاب پایدار بماند،اکنون 39 سال را با افتخار پشت سر گذاشتیم و به این راه ادامه خواهیم داد.

    وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه کرده اما در بیان این خدمات ضعف داشتیم،گفت:یکی از آرمان های امام در بنیان گذاری انقلاب اسلامی رسیدگی به محرومان و توجه به مستضعفین بود لذا تشکیل کمیته امداد این خلاء بزرگ را برطرف کرد و اگر این نهاد برآمده از انقلاب را نداشتیم،شرایط مطلوب نبود.

    نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بخش اعظمی از کسانی که در سطوح پایین هستند، توسط کمیته امداد رسیدگی می شوند لذا از حضور دکتر فتاح،رئیس کمیته امداد قدردانی می کنیم که آرامش را برقرار و این نهاد را صرف خدمت رسانی به محرومین کرده است.

    جعفرزاده،هم و غم دولت را رسیدگی به محرومان و رفع فقر دانست و عنوان کرد:امروز شرایط سختی بر کشور حاکم است و صد درصد درآمد حاصل از فروش نفت و 70 درصد درآمد مالیاتی به عنوان حقوق و دستمزد و مستمری پرداخت می شود،اما با همه این سختی ها موفق هستیم و رمز این موفقیت وفاق و همدلی ماست.

    عضو کمیسیون تلفیق مجلس،با بیان اینکه دولت در صدد کاهش مشکلات مردم با کمک سایر قواست،گفت:در بودجه سال آینده،3 هزار و 500 میلیارد تومان به بحث فقرزدایی اختصاص می یابد.همچنین تعدادی از واحدهای مسکن مهر به کمیته امداد واگذار خواهد شد.

    وی برنامه فقرزدایی دولت را یکی از بهترین برنامه های در دست اجرا بعد از انقلاب دانست و خاطرنشان کرد:امروز قول احداث 2 هزار واحد مسکن روستایی و 2 هزار واحد مسکن حاشیه شهر جهت تعمیرات را از دولت وعده گرفتیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.