پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شروع ناامیدکننده تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل آرژانتین
    18 مرداد 1395 - 10:16
    شناسه : 11809
    0

    تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات والیبال بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل را با شکست مقابل آرژانتین پشت سر گذاشت. به گزارش «بامردم»، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در تاریخ المپیک مقابل آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی […]

    پ
    پ

    139505180719094078319074

    تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات والیبال بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل را با شکست مقابل آرژانتین پشت سر گذاشت.

    به گزارش «بامردم»، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در تاریخ المپیک مقابل آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران برای شروع بازی مقابل تیم ملی کشورش از سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، حمزه زرینی، عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

    بایکنان هر دو تیم و همچنین مربیان آنها، شناخت کافی از یکدیگر داشتند، اما شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف بازیکنان ایران، نداشتن تجربه در میدان بزرگ المپیک بود. شاگردان لوزانو با وجودی که در امتیازات نخست بازی از حریف پیش بودند، اما با چند اشتباه در حمله و همچنین دفاع بازیکنان آرژانتین از شاگردان خولیو ولاسکو عقب افتادند. تک دفاع شهرام محمودی، نتیجه را در امتیاز ۲۳ مساوی و ولاسکو را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. آرژانتینی‌ها اما زودتر از ایران به امتیاز ۲۵ در این ست رسیدند و ۲۵ بر ۲۳ برنده شدند.

    بازیکنان آرژانتین در ست دوم به بازی جنگنده خود ادامه دادند و ۶ بر ۲ از ایران پیش افتادند، اما بازیکنان ایران هم با درک موقعیت حساس خود در المپیک به بازی برگشتند. در این بین شاگردان ولاسکو همچنان در اسپک، مؤثرتر از بازیکنان ایران نشان دادند. حضور امیر غفور و فرهاد قائمی هم نتوانست برتری را در تابلو امتیازات به سود ایران تغییر دهد تا اینکه دو تیم در امتیاز ۲۳ مساوی شدند. تیم ایران در این ست هم با حداقل اختلاف با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب آرژانتین شد.

    بازیکنان آرژانتین با وجود اشتباهات بیشتر، حملات مؤثرتری در ست سوم انجام دادند و روحیه نه‌چندان مناسب بازیکنان ایران در نخستین بازی آنها در المپیک نیز به شاگردان ولاسکو کمک کرد تا در ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ برنده شوند. هر سه امتیاز این بازی با پیروزی ۳ بر صفر آرژانتین به شاگردان ولاسکو تعلق گرفت.

    تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مسابقات والیبال المپیک ۲۰۱۶ برزیل از ساعت ۳۵ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۲۰ مرداد به مصاف لهستان می‌رود.

    انتهای پیام/

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.