×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید حمید حسینی مدیر کل زندان‌های استان گیلان - توانمند‌سازی حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه‌های آموزشی ما است - با مردم

‌‌‌نشست کارگروه کلاس‌های آموزشی خانواده زندانیان  در راستای  پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دفتر مدیر کل زندان‌های گیلان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گیلان، این کارگروه با هدف ارتقاء سطح کمی، کیفی کلاس‌ها  آموزش خانواده زندانیان تشکیل شده است.

نصیری رییس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان در ایتدای نشست این گارگروه طبق تفاهم نامه انجام شده با مرکز آموزش و منطقه ۱۰ کشوری  در خصوص برگزاری کلاسهای در حال اجرا گزارشی ارایه و دیگر اعضاء نیز برنامه های خود را در جهت ارتقاء برگزاری این دوره ها  عنوان کردند.

در ادامه سید حمید حسینی مدیر کل زندان‌های استان گیلان هدف از برگزاری این‌گونه کلاس‌ها را  بالابردن سطح  آگاهی و تقویت پایداری خانواده ها به سمت یک زندگی سالم و بدون حاشیه  در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: توانمند سازی فکری و تصمیم گیری‌های مناسب در راستای آموزش مهارت‌های زندگی  موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی آگاهی و بینش درون خانواده زندانیان می شود و نسبت به این مهم که جز برنامه های آموزشی تدوین شده از سوی سازمان در حوزه اقدامات تامینی و تربیتی  می باشد اهتمام لازم بعمل آوریم.

وی تاکیدات ریاست سازمان زندان‌های کشور در خصوص حمایت از خانواده زندانیان  را مهم و اساسی خواند و اظهار داشت: می بایست با سر لوحه قراردادن برنامه های حمایتی  ترسیم شده  از سوی سازمان  همگام باشیم تا در کنترل و کاهش  از آسیب‌های اجتماعی در زمان تحمل حبس سرپرست خانواده  به تحکیم محیط خانواده لطمه ای وارد نشود.

سید حمید حسینی در پایان این نشست هم اندیشی آموزشی تصریح کرد: توانمند سازی حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه های آموزشی ما در آخر سال جاری است که با این وجود پوشش دادن به گروه هدف در رده های مختلف مادی  و معنوی، آموزشی، اشتغال در چارچوب سالی که به لسان مبارک مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال مزین شده است در راس برنامه ها قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.