شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گشایش موقت سه هزار و 600 متر از آزادراه رشت – قزوین با حضور نوبخت
    29 اسفند 1394 - 11:25
    شناسه : 1186
    1

    سه هزار و 600 متر از آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل، امروز (شنبه) با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت موقت گشایش یافت. به گزارش خبرگزاری «با مردم»، سه هزار و 600 متر از آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل شهرستان رودبار، به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر […]

    پ
    پ

    گشایش موقت سه هزار و 600 متر از آزادراه رشت - قزوین با حضور نوبختسه هزار و 600 متر از آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل، امروز (شنبه) با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت موقت گشایش یافت.

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، سه هزار و 600 متر از آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل شهرستان رودبار، به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر در ایام تعطیلات نوروزی، با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت موقت گشایش یافت.

    آزادراه رشت – قزوین به طول کلی 137.4 کیلومتر از مهمترین راه های کشور و بخشی از کریدور بین المللی شمال – جنوب است که به عنوان کوتاه ترین، ارزان ترین و مناسب ترین مسیر حمل کالا بین دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود.
    11 کیلومتر از این مسیر در محدوده منطقه منجیل شهرستان رودبار، هنوز به طور کامل به بهره برداری نرسیده است.
    اجرای عملیات آسفالت 900 متر از 11 کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین – رشت بر عهده اداره کل راه و شهرسازی گیلان است، انجام حدود سه کیلومتر آن نیز به پیمانکار واگذار و مقرر شده باقیمانده این مسیر که حدود هفت کیلومتر است، به مناقصه گذاشته شود.
    10هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.
    محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همچنین صبح امروز، از ریل گذاری راه آهن رشت – قزوین در مسیر ایستگاه فلکده رشت بازدید کرد.

     ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.