چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۱۲ هزار بازدید از اکران همزمانی فیلم فجر در گیلان
    23 بهمن 1396 - 14:52
    شناسه : 118788
    0

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: اکران همزمان فیلم های سی و ششمین فیلم فجر در استان، مورد استقبال هزاران نفری مخاطبان سینما شد بطوریکه ۱۲ هزار نفر از این فیلم ها بازدید کردند. به گزارش «بامردم»،  فیروز فاضلی روز دوشنبه افزود: فیلم های مصادره، لاتاری، عرق سرد و تنگه ابوقریب بیشترین استقبال […]

    پ
    پ

    فاضلی

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: اکران همزمان فیلم های سی و ششمین فیلم فجر در استان، مورد استقبال هزاران نفری مخاطبان سینما شد بطوریکه ۱۲ هزار نفر از این فیلم ها بازدید کردند.

    به گزارش «بامردم»،  فیروز فاضلی روز دوشنبه افزود: فیلم های مصادره، لاتاری، عرق سرد و تنگه ابوقریب بیشترین استقبال مخاطبان را داشتند.
    وی در ارتباط با اکران نشدن فیلم هومن سیدی کارگردان گیلانی که موفق به کسب چندین سیمرغ از جشنواره فیلم فجر نیز شد، بیان کرد: برای اکران فیلم این کارگردان گیلانی تلاش زیادی صورت گرفت اما بر اساس تصمیم ستاد جشنواره، فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در دسته فیلم های برنامه ریزی شده برای گیلان نبود.
    فاضلی در ارتباط با چالش خرید اینترنتی نیز گفت: پیش از آغاز همزمانی پیش بینی شده بود که ۷۰ درصد بلیت های اکران بصورت آنلاین و مابقی در گیشه فروخته شود و این موضوع از طریق رسانه ها نیز اطلاع رسانی شد اما استقبال از فیلم های لاتاری و مصادره بسیار زیاد بود و گویا هنوز مخاطبان به خرید اینترنتی عادت ندارند و تهیه حضوری بلیت را خوشایندتر می دانند؛ به همین دلیل بلیت های گیشه به سرعت فروش رفت و موجبات برخی نارضایتی ها را فراهم کرد.
    وی ادامه داد: در سه روز نخست جشنواره بیش از پنج هزار نفر به تماشای فیلم ها منتخب نشستند و در یک ساعت نخست بلیت فروشی آنلاین، خرید یک هزار و ۲۰۰ بلیت از کل فیلم های جشنواره به فروش رفت.
    وی یادآور شد: استقبال از فیلم های جشنواره ، موجب شد تا سانس فوق العاده ساعت ۲۲ به جدول اکران اضافه شود.
    جشنواره بین المللی فجر یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی کشور است؛ در طول برگزاری جشنواره، ۱۲ فیلم اکران شد که مصادره، عرق سرد، کامیون، شعله ور، امپراطور جهنم، لاتاری، فیل شاه، های لایت، سرو زیر آب، اتاق تاریک، جشن دلتنگی و تنگه ابوقریب فیلم های جشنواره بود که در سینما میرزا کوچک رشت اکران شدند.
    گیلان دارای ۹ سینمای فعال و سه سینمای غیر فعال با ظرفیت پنج هزار و ۷۶۸صندلی است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.