شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر
    05 اسفند 1396 - 0:21
    شناسه : 120216
    0

    همایش پر نشاط و هیجان انگیز اتومبیلرانی و موتورسواری با استقبال بی نظیر مردم استان گیلان در حاشیه استخر شهر لاهیجان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، این همایش روز جمعه با شرکت خودروهای کلاسیک ، آفرود ، موتور ریس ، موتور کراس ، خودروهای خاص و لوکس ، تیونینگ و منطقه آزاد در حاشیه استخر […]

    پ
    پ

    اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 13 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر -

    همایش پر نشاط و هیجان انگیز اتومبیلرانی و موتورسواری با استقبال بی نظیر مردم استان گیلان در حاشیه استخر شهر لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، این همایش روز جمعه با شرکت خودروهای کلاسیک ، آفرود ، موتور ریس ، موتور کراس ، خودروهای خاص و لوکس ، تیونینگ و منطقه آزاد در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر مردم و جوانان قرار گرفت.
    این همایش مردمی توسط اداره ورزش و جوانان ، هیات اتومبیلرانی و موتورسواری و کمیته کلاسیک شهرستان لاهیجان و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان ، فرمانداری ، نیروی انتظامی و پلیس راهور برگزار شد.
    امیر زحمتکش رئیس کمیته کلاسیک اتومبیلرانی لاهیجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش بیش از ۳۰۰ خودروی سواری و آفرود قدیمی و لوکس از استان های گیلان و مازندران شرکت داشتند و این دومین همایش پس از دو سال است که در این شهرستان برگزار می شود.
    وی تاکید کرد: با توجه به استقبالی که از این همایش و شور و نشاطی که از سوی شهروندان دیده شد، از این پس هر ماه برگزاری یک همایش از این نوع که موجب شادی و نشاط مردم می شود را پیگیری می کنیم.
    ضیاء حسام مسئول گروه هارد آفرود هیات اتومبیلرانی لاهیجان نیز استقبال شرکت کنندگان از این را همایش بی نظیر دانست و گفت: بیش از ۲۰خودرو از این گروه شامل پاترول ، جیب و سونیا برای اولین بار در این همایش شرکت کردند.
    وی افزود: این گروه آفرود علاوه بر حضور در مسابقات و همایش های ورزشی و مشارکت در بحران ها و کمک به مسئولان ، در تورهای خانوادگی و گردشگری و کارهای خیریه نیز مشارکت دارند.
    دانیال داغستانی مسئوول کمیته دو دیفرانسیل اتومبیلرانی لاهیجان نیز اظهار داشت: سه سال است که این کمیته فعالیت خود را آغاز کرده و با ۳۰خودرو در این همایش شرکت کرده است .
    وی با اشاره به اینکه آموزش به رانندگان هلال احمر، همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان و سپاه پاسداران نیز از فعالیت های مختلف این گروه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همکاری با اداره بهداشت، کمک رایگان به بیماران و افراد محروم و حمل رایگان مایحتاج دانش آموزان از جمله اقدامات این کمیته می باشد.
    وی یادآور شد: اولین محموله کمک های مردم به زلزله زدگان کرمانشاه از شهرستان لاهیجان از سوی این گروه اعزام شد و این گروه فعالیت های گردشگری در مناطق کوهستانی و سخت گذر گیلان را نیز بر عهده دارد.
    مسئول کمیته موتور ریس شهرستان لاهیجان نیز گفت: این کمیته در این همایش با ۱۵ موتور ۴۰۰تا یک هزار و ۳۰۰سی سی از نوع استریت و ریس شرکت کرد.
    سجاد عیسی زاده افزود: موتور سواری رالی از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در شهرستان لاهیجان آغاز کرده و تاکنون توانسته در مسابقات استانی و کشوری و مسابقات اسلالوم (مارپیچ) شرکت و تورهای مسافرتی را نیز برگزار کند.
    نائب شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در باره این همایش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش با برنامه ریزی شهرداری و شورا ، اداره ورزش و جوانان و همکاری نیروی انتظامی برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر شهروندان استان گیلان قرار گرفت و حضور گرم شرکت کنندگان و مردم، شور و نشاط وصف ناپذیری به همراه داشت که این شور و نشاط از اهمیت خاصی برخوردار است.
    حجت طیران افزود: این همایش برای ۷۰ تا یکصد اتومبیل برنامه ریزی شده بود ولی استقبال فوق العاده و حضور ۳۰۰خودرو دور از انتظار بود که به همین دلیل از نظر مکان و جایگاه برای برگزارکنندگان مشکلاتی را ایجاد کرد.
    وی از شهرداری ، هیات اتومبیرانی و آفرود شهرستان ، راهور و کلانتری داخل شهر و از همه کسانی که در برگزاری این همایش با نشاط و زیبا همکاری کردند، تشکر کرد .
    وی ادامه داد: در پایان این همایش با حضور شهردار و اعضای شورا لوح تقدیر و سپاس و المان یادبود به تعدادی از رانندگان اتومبیل های آفرود که در حادثه برف به شهرداری کمک کردند، اهدا شد.
    یک کارشناس ورزش نیز در ارزیابی برگزاری این همایش اظهار داشت: نشاط و شور بی نظیری بر فضای این همایش حاکم بود و این اقدام ورزشی و شادی آفرین قابل ستایش و قدردانی است.
    ستار زارعی افزود: با توجه به فضای نشاط و شادی که در این همایش برای هموطنان ایجاد شد، امیدوارم نظیر این جشنواره ها در سراسر استان گیلان و دیگر شهرهای کشور برگزار شود.

    اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 1 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 2 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 3 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 4 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 5 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 6 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 7 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 8 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 9 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 10 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 11 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر - اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان 12 - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در لاهیجان برگزار شد + تصاویر -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.