×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ایتاللهقربانی - یک وجب از مجتمع آدینه مال من نیست | تمام آن زیر نظر مقام معظم رهبری است + فیلم - آیت الله زین العابدین قربانی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ما هم مجتمع آدینه را ساختیم و از آن یک وجب هم مال ما نیست و تمام آن زیر نظر مقام معظم رهبری است. مالک تمام اینها ولی امر مسلمین است.

«بامردم» : آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با اساتید، مدرسان و طلاب حوزه های علمیه گیلان که اخیرا برگزار شده بود به اعتراض خریداران واحدهای مجتمع آدینه رشت واکنش نشان داد.

امام جمعه رشت به در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته در فضای مجازی گفت: ۱۵۰ میلیون تومان در ماه باید بدهم. اگر یک ماه ندهم فردا همین ها هم تجمع می‌کنند که پول ما داده نشده و شکایت به دادگاه می کنند که بیمه ما را ندادند و فلان…، قاضی هم علیه ما حکم می‌کند.

وی افزود: بر روی همین مبنا مرحوم آیت الله احسانبخش آن مجتمع گلسار را ساخته بود تا بتواند خدمتی به روحانیت بکند و ما هم مجتمع آدینه را ساختیم و از آن یک وجب هم مال ما نیست و تمام آن زیر نظر مقام معظم رهبری است. مالک تمام اینها ولی امر مسلمین است. در رادیو های فضای مجازی گفتند برداشتند و فلان کردند.

گیل خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.