سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استقلال انتقام داربی رفت را گرفت + جدول
    10 اسفند 1396 - 18:43
    شناسه : 120603
    0

    داربی هشتاد و ششم ایران میان استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ آغاز شد واستقلال نیمه اول داربی را موفق شد با نتیجه یک برصفر و با گل دقیقه آخر وریا غفوری با پیروزی به پایان برساند. در نیمه دوم هم پرسپولیس موفقیتی برای گلزنی نداشت و در نتیجه بازی با شکست قرمزها به پایان […]

    پ
    پ

    ورزشگاه آزادی - استقلال انتقام داربی رفت را گرفت + جدول -

    داربی هشتاد و ششم ایران میان استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ آغاز شد واستقلال نیمه اول داربی را موفق شد با نتیجه یک برصفر و با گل دقیقه آخر وریا غفوری با پیروزی به پایان برساند. در نیمه دوم هم پرسپولیس موفقیتی برای گلزنی نداشت و در نتیجه بازی با شکست قرمزها به پایان رسید.

    از هفته بیست و پنجم لیگ برتر استقلال میزبان پرسپولیس بود دیداری که برای آبی ها برای ماندن در کورس کسب سهمیه اهمیت داشت و پیروزی اش می توانست برای قرمزها به منزله قهرمانی در لیگ برتر باشد.

    آبی ها در نیمه اول مسابقه نمایش بسیار بهتری داشتند و می توانستند تا قبل از گلی زدند هم به گل برسند. آنها از سمت راست موقعیت های خوبی را درست کردند که موفق نبودند اما گل بازی را از سمت چپ زدند اشتباه بازیکنان پرسپولیس در کنترل توپ تاثیر به سزایی در گل خورده شان داشت. آبی ها هرچند مسلط بازی بودند اما در دقایقی گل زدند که عقب کشیده بودند. با این همه نتیجه ۱-۰ در نیمه اول برای استقلال نتیجه غیرمنصفانه‌ای نبود.

    در نیمه دوم هم قرمزها موفق نشدند به گل برسند و همان نتیجه نیمه اول شبیه به داربی رفت برای بازی باقی ماند و این بار استقلال برنده داربی شد.

    برانکو ایوانکوویچ گفته بود برای این بازی سورپرایزی دارد اما سورپرایز او در کم کردن یک مهاجم از نوک زمین و اضافه کردن یک هافبک بود. او منشا را بیرون آورده و رسن را از ابتدا در ترکیب اصلی قرارداده است. به نظر می رسد برانکو این کار را برای دوندگی بیشتر تیمش انجام داده باشد.

    نیمه دوم بازی پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود اما موقعیتی را ایجادنکرد . آنها در این نیمه بسیار مسلط بودند و این شانس را داشتند که به گل برسند اما در نهایت نتوانستند به گل برسند و داربی را با شکست به پایان رساندند.

    photo 2018 03 01 18 03 32 561x498 - استقلال انتقام داربی رفت را گرفت + جدول -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.