×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرداد قنبری رییس شورای شهر سیاهکل - نماینده این نیست که فقط وعده بدهد و هیچ کدام را عملی نکند | ما عمل می خواهیم اگر قرار نیست کمک کند حداقل ما بدانیم - با مردم

رئیس شورای شهر سیاهکل گفت: نماینده این نیست که در موقع انتخابات وعده بدهد وهیچ کدام را عملی نکند. نمی خواهیم وقت مارا فقط صرف گذاشتن جلسات نماییم  اگر قرار باشد کمک نشود مثل همین مصاحبه  ،واقعیت را به مردم خواهیم گفت.شهروند که نمی داند که آیا نماینده مجلس شورای اسلامی به ما کمک کرده است یا نه.

همای گیلان نوشت: قدرمسلم شوراها بعنوان نمایندگان محلی ،اقدامات خودرا براساس خواسته ها ومشکلات مردم پیش می برند .شورایی می تواند در این امر موفق باشدو رضایت مردمی را به همراه داشته باشدکه بتواند ارتباط خوبی با مردم داشته باشد وحرف دل آنها را گوش دهدوآنگاه با اصل قبول خردجمعی ،مطابق اعتبارات خودنسبت به خواسته های آنها اقدام کند.هرچند وظیفه شوراهادرشهرهای کم درآمدبه دلیل حجم مشکلات ،سخت وطاقت فرسا است ودرصد کمتری از اعضای شورای قبلی می توانند به عنوان شورای جدید انتخاب شوندومردم شهر سیاهکل درستی این کلام را درانتخابات شورا ثابت کردندویکی از دلایل تغییرات پیاپی شورای شهر سیاهکل ،عدم رضایت مردم نسبت به عملکرد شوراهاست .لذا با فرض اینکه شورای جدید بتوانند خواسته های مردم را محقق کنند، تصمیات انتخاباتی جدیدی اتخاذ می نماید فرداد قنبری رئیس شورای شهر سیاهکل  در گفتگو با همای گیلان ،با بیان اینکه در این دوره شورای شهر به اندازه کل عمر شورا کار خواهیم نمود ،دریچه جدیدی به سوی مردم باز نموده است وبا این امید که بسیاری از خواسته های آنان عملی شود، دل به آینده شورای شهر سپرده اند  با هم این گفتگورا می خوانیم:

فرداد قنبری در ابتدا به معرفی خود پرداخت و گفت: اینجانب از تاریخ ۱/۰۶/۹۶ با مدرک کارشناسی فقه مبانی حقوق ،بعنوان عضو شورای شهر شهرستان سیاهکل در دوره ی پنجم  قبول مسئولیت نمودم .

مصوبات شورای شهر:

رئیس شورای شهر سیاهکل آنگاه به مصوبات انجام گرفته در طی این مدت اشاره نمود و تخریب ۳ باب مغازه در روبروی چهار راه سینما، تخریب ساختمان مطهر در خط شهید بهشتی ،خرید زمین های داخل طرح تعریض خیابان های فرعی، زیرسازی کمربندی خیام ضلع غربی، پل کمربندی خیام با مبلغ اعتبارات استانی۵۶۰ میلیون تومان، پیاده روسازی و آسفالت خیابان های اصلی و فرعی وراه اندازی سد معبر را از جمله مهمترین  این مصوبات برشمرد .

ارتقای بودجه شهرداری در سال جدید از ۸میلیارد به ۱۵ میلیارد

قنبری افزود: یکی دیگر از مصوباتی که ما مصر بر انجام آن می باشیم اما استان مخالفت کرده ، بازگشایی پزشکی قانونی در شهرستان سیاهکل است که نیاز مبرم این شهرستان است.

وی درخصوص بودجه شورای شهر سیاهکل عنوان کرد: بودجه سال ۹۶ ،      ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته شده بود که تا تاریخ ۱/۶/۹۶ ، ۳ میلیارد محقق شده بود و تا پایان بهمن ماه سال ۹۶ ،۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن محقق شده که با توجه به ۷۲ سند هزینه به احتمال قوی این عدد را تا پایان سال به ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می رسانیم و بودجه سال ۹۷ به مبلغ ۱۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته شده است که با راه اندازی معدن شن و ماسه  ۱۵ میلیارد به آن متمم اضافه کنیم.

افزایش بودجه عمرانی شهرداری از ۵ میلیارد به ۱۰ میلیارد

رئیس شورای شهرسیاهکل درادامه درمورد بودجه جاری و عمرانی اظهار کرد: در سال گذشته ، بودجه عمرانی ۵ میلیارد تومان و بودجه جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود. در سال ۹۷ با رویکرد متفاوت شورای جدید در حوزه عمرانی ،۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و مابقی در حوزه جاری که بخش فرهنگی نیز د رحوزه جاری گنجانده می شود محقق شده است.

قنبری افزود : متاسفانه ۹۵ درصد کوچه های شهرستان سیاهکل آسفالت نیست . حدود ۳۲۰هزارمتر به طول از کوچه های این شهرستان خاکی است و ۴۰ هزار مترمربع کوچه آسفالت شده در این شهر داریم که امیدواریم با راه اندازی معدن شن و درآمد پایدار بتوانیم کلیه کوچه ها را آسفالت نماییم.

وی تاکید کرد: آسفالت کردن کوچه ها مستلزم آماده سازی بسترها و زیرساخت ها می باشد به عنوان مثال بعد از آسفالت کردن ،دیگر نیازی به تراشیدن آسفالت برای آب یا گاز و …نباشد.

مسیر های تراشیده شده تا شب عید آسفالت خواهدشد

رئیس شورای اسلامی سیاهکل درخصوص کنده کاری ها عنوان کرد: از کلیه شهروندان سیاهکلی بابت این موضوع عذرخواهی می کنم و با توجه به اینکه در این شهرستان دستگاه آسفالت تراش وجود ندارد و طی ۱۰ سال اخیر،آسفالت تراش به سیاهکل نیامده بود .ما آسفالت تراش آوردیم اما به دلیل بارش ،موفق نشدیم تا الان آسفالت نماییم اما به مردم این قول را خواهیم داد مسیرها و کوچه هایی را که با آسفالت تراش تراشیده ایم  ، تا شب عید آسفالت نماییم.

با اخذ مجوز کارخانه آسفالت ،مشکل آسفالت کوچه های سیاهکل حل خواهدشد

قنبری با توجه به جذب سرمایه گذار جهت درآمد پایدار برای معدن شن و ماسه گفت: این معدن به مساحت ۳۲هکتارمی باشد که با گرفتن مجوز کارخانه آسفالت  می توانیم نیاز آسفالتی خود را از این شرکت برآورده نماییم و با حل مشکلات  قبلی  ۴۵درصد سود به سرمایه گذار و ۵۵درصد به شهرداری به مزایده خواهد رفت .

وی به برنامه های شورا برای شهرداری در سال ۹۷ اشاره ای داشت و بیان نمود: با توجه به فرمایشات استاندار گیلان و اهمیت بوم گردی ،مهمترین دغدغه های ما احیای استخر سید وارستان و استخر اشکجهانپهلو وهمچنین بازگشایی مسیر اصلی می باشد.

احیای استخر پاشوران با پیمانکار بومی

رئیس شورای شهرسیاهکل افزود: ازمهمترین دغدغه های مردم ،لایروبی نهرها و رود اصلی شهر سیاهکل بوده است که با این لایروبی ،بخشی از مشکلات اهالی این شهرستان حل گردید و احیای استخر پاشوران با پیمانکار بومی قدمی برای جذب توریسم می باشد.

کاری که د ر۲۰ سال انجام نشده است در این ۴ سال انجام خواهد شد

قنبری در ادامه گفت: خواسته های مردم سیاهکل حداقلی می باشند رئیس شورای شهر سیاهکل در خصوص مهاجرت  بسازوبفروشان  از این شهر گفت: مردم باید به ما اعتماد کنند و در مقابل ما به مردم ،تا بتوانیم به سمت توسعه و پیشرفت گامی برداریم و شعار من این بوده  ،کاری که د ر۱۸ سال انجام نشده است در این ۴ سال انجام دهم و اکنون قول می دهم کاری در این ۴ سال انجام دهیم که در مدت ۲۰ سال صورت نگرفته و چرا باید بساز بفروش های سیاهکلی در شهرهای دیگر سرمایه گذاری کنند؟

وی به وسایل رفاهی شهرستان سیاهکل اشاره کرد و گفت: سیاهکل از حیث وسایل رفاهی خیلی ضعیف می باشد و امیدواریم با راه اندازی دو استخر سیدوارستان و اشکجهان پهلو کمکی به این شهر کرده باشیم.

فرداد قنبری در خصوص اختلاف نظرات و اتحاد اعضای شورای سیاهکل گفت: همه ی مصوبات شورا ۵ امضائی می باشد و این خود نشاندهنده این است که  در شورا با وجود اختلاف نظرات متعدد، بین اعضا همدلی و خرد جمعی وجود دارد و مردم را متضرر نخواهد کرد.

نماینده این نیست که فقط قول بدهد باید عمل کند/جلسه ای که خروجی نداشته باشد فایده ای ندارد

وی در پایان بیان کرد: از مسئولین می خواهیم که به فکر شهرستان سیاهکل باشند، ازنماینده محترم این شهرستان  می خواهیم که به فکر شهرستان باشند فقط به وعده و وعید بسنده نکند. چهار ماه پیش به ما قول قیر رایگان دادند و قرار بر این بود تا دو هفته بعد به ما تحویل  داده شود. اما هیچ کاری تا کنون برای ما انجام نداده اند.نماینده این نیست که در موقع انتخابات وعده بدهد وهیچ کدام را عملی نکند. نمی خواهیم وقت مارا فقط صرف گذاشتن جلسات نماییم  اگر قرار باشد کمک نشود مثل همین مصاحبه  ،واقعیت را به مردم خواهیم گفت.شهروند که نمی داند که آیا نماینده مجلس شورای اسلامی به ما کمک کرده است یا نه . ما روی قول نماینده حساب کرده ایم ما حرف نمی خواهیم ودوست نداریم جلسه ای برگزار کنیم که خروجی نداشته باشد ما عمل می خواهیم  اگر قرار نیست کمک کند حداقل ما بدانیم تا چاره ای دیگر بیاندیشیم و شهرداری اگر بساز و بفروش را هم نداشته باشد ،منبع درآمد دیگری نداریم و باید به شهرداری کمک بشود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.