سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41323 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۱۱ روستای املش تا هفته دولت
    23 مرداد 1395 - 18:39
    شناسه : 12280
    0

    مدیرعامل شرکت گاز استان‌گیلان از گازرسانی به۱۱ روستای شهرستان املش تا هفته‌دولت امسال خبر داد. به گزارش «بامردم»، جمشید ظهیری گفت: در هفته دولت با افتتاح طرح گازرسانی به ۱۱ روستای املش درصد بهره‌مندی از گاز در بخش روستایی از ۷۶.۴ درصد به ۸۲.۶ درصد خواهد رسید و تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازدار در […]

    پ
    پ

    مهندس ظهیری مديرعامل شركت گاز استان گيلان (3)

    مدیرعامل شرکت گاز استان‌گیلان از گازرسانی به۱۱ روستای شهرستان املش تا هفته‌دولت امسال خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، جمشید ظهیری گفت: در هفته دولت با افتتاح طرح گازرسانی به ۱۱ روستای املش درصد بهره‌مندی از گاز در بخش روستایی از ۷۶.۴ درصد به ۸۲.۶ درصد خواهد رسید و تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازدار در این شهرستان به ۸۷ روستا می رسد.

    ظهیری بیان داشت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۲۸ کیلومتر شبکه‌گذاری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان‌گیلان در پایان اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها در هفته‌دولت، نزدیک به ۶۰۰  خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد و مجموع مشترکان گاز این شهرستان به بیش از ۱۶ هزار مشترک می‌رسد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.