جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی مهسا 17 ساله فهمید نسرین پسر است!
    07 فروردین 1397 - 10:07
    شناسه : 122884
    0

    سن و سال کمی داشت و روی صندلی راهروی پلیس فتا نشسته بود.انگشتانش را در هم گره کرده بود و مدام پاهایش را تکان می داد، می شد به راحتی اضطراب را در چشمانش دید.

    پ
    پ

    1 - وقتی مهسا 17 ساله فهمید نسرین پسر است! - ۱۷ ساله

    رکنا:دختر جوان گفت: 17 ساله هستم، عاشق فضای مجازی بودم که با اصرارهای بچه گانه؛ پدرم گوشی هوشمندی برایم خرید و دیگر فکر می کردم به تمام آرزوهایم رسیده ام.

    در کمترین زمان انواع نرم افزارها را نصب کردم و مدام در دنیای مجازی سیر می کردم و نمی دانستم که ممکن است این فضای مجازی در یک چشم بر هم زدنی آبروی مرا بر باد دهد.

    در همین جریان یک دوست مجازی در شبکه های اجتماعی پیدا کردم. او خودش را نسرین معرفی کرد و برای من محرم راز شده بود و با من درد دل می کرد و من هم سیر تا پیاز زندگی ام را برایش می گفتم، بعد از مدتی از من خواست عکسی از خودم در اختیارش قرار دهم، اول مقاومت کردم اما طوری رفتار کرد که دیگر به او اعتماد کردم و چندین عکس خصوصی از خودم برای او فرستادم اما به یکباره گفت وگوهایش با من کمرنگ شد تا این که پیامی تهدیدآمیز دریافت کردم.

    دختر 17 ساله نگاهی به چشمان پدر و مادرش انداخت و ادامه داد: او از من خواست که من با او ارتباط داشته باشم و تهدید کرد که اگر پاسخ منفی بدهم عکس های خصوصی مرا منتشر خواهد کرد، آن روز تاب و قرار نداشتم و روز بعد موضوع را به مادرم گفتم.

    وقتی به خواسته او پاسخ ندادم عکس های مرا در گروه های دوستانه ای که خودم به او معرفی کرده بودم منتشر کرد و در یک چشم برهم زدنی آبروی مرا برد.

    سرهنگ «محمدپور» رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت: با طرح شکایت از طرف این دختر 17 ساله که قربانی اعتماد در فضای مجازی شده است مهندسان این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند که در کمتر از 24 ساعت متهم 20 ساله این پرونده که پسر بود در تهران شناسایی شد و با هماهنگی انجام شده وی در این شهر دستگیر شد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.