×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کریما - گردشگران نباید احساس کنند می‌توانند در شمال آزادانه هرکاری کنند | رییس دولت دهم با تمام ادعاهای انقلابی کار سوریه را تمام شده به حساب می‌آورد - امام جمعه موقت لاهیجان

به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کریما با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف، تصریح کرد: نباید این فرصت را از دست دهیم، اگر نتوانستیم در اعتکاف شرکت کنیم می‌توانیم به این مراسم معنوی کمک کنیم و از ثواب آن بهره‌مند شویم.
خطیب جمعه موقت لاهیجان با تبریک میلان باسعادت امام علی (ع)، گفت: امام سجاد (ع) در رابطه با پدر می‌فرماید، حق پدر این است که بدانیم او ریشه ما است و اگر نبود ما نیز نبودیم و بدانیم که پدرانمان سرچشمه نعمت‌هایمان است پس خداوند را برای نعمت پدر شکرگزار باشیم و بدانیم که هیچ نیرویی مگر از سوی خداوند متعال نیست.
وی با اشاره به حجم زیاد ورود گردشگران و مسافرین به شهرستان گردشگر پذیر لاهیجان گفت: برخی از گردشگران حجاب خود را رعایت نمی‌کنند، تذکر لسانی با لحن خوب و بدون خشونت و دعوا بر همه ما واجب است، نباید احساس کنند وقتی در خطه شمال و شهرستان وارد می‌شوند می‌توانند آزادانه هر کاری بکنند، این تذکر باعث می‌شود دیگران هم حساب کار دستشان باشد.
وی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و برقراری نظم و امنیت تأکید کرد: در بعد فرهنگی توقع ما بیشتر است، صحنه‌هایی را این روزها در خیابان‌ها و در خودروها مواجه بودیم، انشالله بتوانیم همه در امور فرهنگی نیز کمک کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریما در ادامه عنوان کرد: چند سال پیش بود که عربستان با حمایت همه‌جانبه برخی از کشورهای غربی به یمن حمله کرد و اکنون روزبه‌روز طعم تلخ شکست را تجربه می‌کند چراکه وعده خداوند حق است و آنان که درراه خدا استقامت می‌کنند خداوند آن‌ها را حمایت می‌کند.
امام‌جمعه موقت لاهیجان ادامه داد: سعودی‌ها زمانی خودشان را رهبر جهان عرب می‌دانستند و بزرگ‌ترین نیروی نظامی در منطقه خودشان را به‌حساب می‌آوردند و اما امروزه از موشک‌های ساخت یمن در امان نیستند و افتخارات یمنی‌ها به حدی رسیده که جنگنده‌های آمریکایی را نیز مورد هدف و انهدام قرار می‌دهند و لرزه بر اندام ابرقدرت‌های جهان انداخته‌اند.
وی افزود: این قدرت ایمان است که مردم مظلوم را در برابر تمام قدرت‌های جهان تا به امروز پیروز نگه‌داشته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریما تصریح کرد: شش سال قبل که آمریکا طرح سری لانه زنبور را در سوریه عملیاتی کرد و اکثر ناطق سوریه توسط تروریست‌ها تصرف شد، رئیس دولت دهم آن زمان با تمام ادعاهای انقلابی خودش کار سوریه را تمام‌شده به‌حساب می‌آورد و چه بسیار احزاب و سیاستمدارانی که با تفکر برگرفته از شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، هرگونه حضور در سوریه را هزینه اضافی به مملکت و ظلم به مردم می‌دانستند.
وی اضافه کرد: اگر ذکاوت، هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب نبود این‌ها حاضر بودند در مرزهای کشور با داعش روبه‌رو شوند و مسئولیت میلیون‌ها آواره و جان مردم مظلوم را قبول کنند، این هوشیاری رهبرمان بوده که تاکنون از فتنه‌ها و خطرات بزرگ نجات داده است.

photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۳۰ ۱۵ ۵۹ ۳۸ - گردشگران نباید احساس کنند می‌توانند در شمال آزادانه هرکاری کنند | رییس دولت دهم با تمام ادعاهای انقلابی کار سوریه را تمام شده به حساب می‌آورد - امام جمعه موقت لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.