جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مفقود شدن مشکوک ۶ دختر و پسر خردسال در تهران
    20 فروردین 1397 - 12:30
    شناسه : 124176
    0

    ۶ دختر و پسر بچه در گرمسار به طرز مرموزی گمشده اند و پلیس را با یک معمای عجیب روبرو کرده اند. یک هفته است که پلیس گرمسار و پلیس آگاهی تهران در عملیات مشترکی در حال جست وجو برای یافتن این کودکان هستند.

    پ
    پ
    864684 939 - مفقود شدن مشکوک ۶ دختر و پسر خردسال در تهران -
    روز ۱۲ فروردین ماه سال جاری ۶ کودک در گرمسار به طرز مرموزی گم شدن که هنوز خبری از آن‌ها نیست.
    به گزارش «تابناک»، معمای مفقود شدن دختر و پسر خردسال، چند روزی‌ست که نیروهای پلیس در دو شهر گرمسار و تهران را به خود مشغول کرده‌ است. معمایی بغرنج که هرچه زمان سپری می‌شود، عجیب تر جلوه می‌کند و نگرانی های بیشتری می‌آفریند.
    به گزارش رکنا، خانواده‌ این بچه ها در مراجعه به پلیس اعلام کردند که هیچ اطلاعی از سرنوشت کودکانشان ندارند و زمانیکه پیگیری‌ها صورت گرفت مشخص شد این دختر و پسر بچه‌ها که همگی فامیل هستند آخرین بار در میدان آقانور مشیریه تهران دیده شده اند

    یک منبع آگاه در پلیس در این باره گفت: این ۶ کودک در گرمسار ناپدید شده اند و تحقیقات برای پیدا کردن سرنوشت این دختر و پسر‌ها با همکاری ماموران پلیس آگاهی تهران و گرمسار کلید زده شده است.

    عظیم احمدخیر ۳۲ ساله پدر سیده و سمیره در این خصوص به رکنا گفت: سیده ۷ سال و سمیره ۴ ساله با هم خواهر بودند و روز ۱۲ فروردین ماه همگی در خانه برادرم میهمان بودیم و دخترانم همراه دختر عمو و پسرعموهایشان برای تفریح به پارک رفتند.

    وی افزود: هر چه منتظر بازگشت آن‌ها به خانه بودیم خبری نشد تا اینکه همگی نگران شدیم و به جستجوی آن‌ها پرداختیم، اما ردی از آن‌ها پیدا نکردیم.

    پدر نگران در ادامه گفت: ماجرا را به پلیس گزارش کردیم و از همان لحظه تحقیقات پلیسی شروع شد تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی به سرنخی رسیدند که مشخص شد مرد جوانی آن‌ها را به تهران منتقل کرده است.

    این مرد ادامه داد: راننده خودرو در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که دختر و پسر بچه‌ها قصد رفتن به تهران را داشتند و با پرداخت ۲۲ هزار ۵۰۰ تومان آن‌ها را به منطقه افسریه رسانده و همگی در میدان آقا نور از خودرو پیاده شدند و دیگر اطلاعی از آن‌ها ندارد.

    وی گفت: همگی بچه‌ها با هم دختر عمو و پسر عمو بودند که نمی‌دانیم بخاطر چه کاری به تهران سفر کردند و هیچ کسی از آن‌ها اطلاعی ندارد.

    پدر یکی دیگر از بچه‌ها هم گفت:ما در میدان اعدام تهران زندگی می‌کنیم امروز به آگاهی شاپور رفتم و امیدوارم بچه‌ها پیدا شوند.

    گفتنی است پلیس آگاهی تهران و گرمسار در عملیات مشترک اقدامات فنی خود را برای پیدا کردن ۶ دختر و پسر ناپدید شده آغاز کردند و تحقیقات در این پرونده معمایی به صورت ویژه ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.