×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اسامی نفرات برتر کنکور۹۵ درحالی اعلام شد که برخلاف سال های گذشته اینبار هیچ نامی از شرکت کنندگان گیلانی در فهرست نفرات برتر دیده نمی شد و گیلانیان پس از المپیک ریو، سهم هیچ دیگری را با خود به خانه هایشان بردند.
حال کافی است با تلفن همراه هوشمندتان سری به بازی کلش آف کلنز یا سایر اپلیکیشن های مشابه بزنید و با جستجوی رتبه ها و رنکینگ ها، مطمئن باشید هم استانی ها و همشهری های گیلانی تان را متاسفانه در بعد منفی در صدر رده بندی این بازی ها خواهید یافت!
و اما نکته بعدی؛ چندی پیش سفر یکی از بازیگران فیلم های خاص به کشورمان حواشی بسیاری به پا کرد. موضوع قابل تامل آماری بود که از سوی یکی از رسانه ها عنوان شد و طبق نتایج تحلیلی موتورهای جستجوگر، گویا استان‌ گیلان بیشترین جستجو درباره این بازیگر خاص را داشته است!
دو مثال فوق کاملا گویای این قضیه است که بخش عمده ای از جمعیت نوجوانان و جوانان ما بیشتر در چه فضاهایی سیر می کنند و نیازها ودغدغه های زندگی اجتماعی شان بیشتر به سمت کلش آف کلنز و کندی چامرز سوق پیدا کرده تا برنامه ریزی های هدفمند برای آینده!
این جفت پوچ ها و سهم های هیچ می تواند ده ها دلیل و علت داشته باشد اما یک دلیل آن نبود راهبردها و برنامه ریزی های مناسب در مسیر چگونگی آموزش رفتار با رسانه های اجتماعی است که پیشتر در مطلب جداگانه ای تحت عنوان پسامدرسه به آن پرداخته شد و طبق آمارها و تحلیل های ارائه شده گویا این معضل بیشتر از سایر نقاط کشور گریبان گیر استان ما شده است و اگر چاره اندیشی لازم نسبت به این موضوع انجام نشود، کنکور که سهل است بلکه به صورت سلسله مراتبی بخش های مختلفی از زندگی اجتماعی آینده سازان جامعه را هیچ ها فرا خواهد گرفت و زمانی به فکر چاره خواهیم افتاد که دیگر خیلی دیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.