×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

امیر جانبازی فرماندار لاهیجان - تمامی دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و تبیین عملکرد دولت با رسانه ها همکاری کنند - آموزش

امیر جانبازی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان، از تلاش دست اندرکاران آموزش و پرورش جهت اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷ قدردانی کرد و افزود: فراهم کردن امکانات رفاهی برای مسافران فرهنگی به نحو احسن صورت گرفت و عملکرد آموزش و پرورش قابل دفاع بوده است.

وی افزود: یکی از موارد بسیار مهم در بحث گردشگری اقامت مسافران می باشد که آمارها نشان می دهد نوروز امسال در لاهیجان بسیار متفاوت بوده است.

فرماندار لاهیجان، ضمن تاکید بر لزوم تجلیل با شکوه از معلمان در هفته گرامیداشت معلم، اظهار کرد: جایگاه والای معلمان بر کسی پوشیده نیست و همه ما دست پرورده این عزیزان هستیم و اگر موفقیتی داریم، نتیجه تلاش‌های این قشر زحمتکش بوده است.

جانبازی، با اشاره به سیاست دولت مبنی بر واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی، گفت: می توان تکمیل مدارس نیمه تمام را به بخش خصوصی و خیرین مدرسه ساز واگذار کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش لاهیجان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح و به موقع در ایجاد آرامش جامعه موثر است و می‌تواند از وقوع بسیاری مشکلات جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و تبیین عملکرد دولت با رسانه ها همکاری کنند تا اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت افزایش یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.