چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دومین خانه ورزش روستایی استان گیلان در نوبیجار لاهیجان افتتاح شد + تصاویر
    01 اردیبهشت 1397 - 17:32
    شناسه : 125479
    0

    رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان از افتتاح دومین خانه ورزش روستایی استان گیلان در روستای نوبیجار خبر داد.

    پ
    پ

    ،افتتاح خانه ورزش روستايي نوبيجار در لاهيجان - دومین خانه ورزش روستایی استان گیلان در نوبیجار لاهیجان افتتاح شد + تصاویر - ابوالفضل صادقی

    به گزارش «بامردم»، دکتر ابوالفضل صادقی با اعلام این خبر گفت: این خانه ورزشی در مساحتی به حدود ۵۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون ریال در روستای نوبیجار لاهیجان افتتاح شده بود.

    وی بابیان اینکه این دومین خانه ورزش روستایی استان گیلان است، افزود: پیش‌ازاین نیز نخستین خانه ورزش روستایی در روستای شیخ علی کلایه بخش رودبنه شهرستان لاهیجان افتتاح شده بود، در واقع لاهیجان تنها شهرستان استان است که خانه‌های ورزش روستایی در آن افتتاح شده است.

    رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان  خاطرنشان کرد: زمین والیبال، میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی و سالن رزمی ازجمله امکانات خانه ورزشی روستای نوبیجار است که در اختیار ساکنین روستا قرار گرفت.

    وی احداث خانه‌های ورزش روستایی را یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان  عنوان کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل این وزارتخانه در روستاها مکان‌های بدون استفاده نظیر واحدهای کوچک صنعتی و غیره شناسایی، تعمیر و تجهیز  و برای استفاده ورزشی در اختیار جوانان روستاها قرار می‌گیرند.

    صادقی در پایان خاطرنشان کرد: سه خانه ورزشی روستایی دیگر نیز در اردیبهشت‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

    .

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.