شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باشگاه سپیدرود رشت از عاملان نشر اکاذیب شکایت می کند
    01 اردیبهشت 1397 - 18:00
    شناسه : 125482
    0

    تیم حقوقی باشگاه سپیدرود رشت، علیه عاملان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت می کند.

    پ
    پ

    تیم‌های استقلال تهران و سپیدرود رشت 1 - باشگاه سپیدرود رشت از عاملان نشر اکاذیب شکایت می کند -

    سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در آستانه دیدار حساس این تیم برابر فولاد خوزستان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه حقوقی این باشگاه شکایتی را علیه عاملان نشر اکاذیب در خصوص شایعات پیرامون باشگاه سپیدرود تنظیم کرده است.
    فرهاد خراسانی افزود: بر اساس مستندات، شواهد و اسناد به دست آمده، تیم جدید حقوقی باشگاه جلسه ای را تشکیل داد و مقرر شد شکایتی را تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذعان عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب رشت علیه عامل یا عاملان آن به همین اتهام به ثبت برسانند.
    وی ادامه داد: باشگاه انتقاد سازنده را می پذیرد و خود را خالی از ایراد نمی داند اما عنوان کردن اخبار و نشر اکاذیب در رسانه و فضاهای مجازی مثل پلمپ شدن درب باشگاه سپیدرود و غیره و همچنین شایعه پراکنی بی اساس در جهت منافع مادی و شخصی خود در آستانه دیدار حساس، علاوه بر عمل غیراخلاقی ، هدفی جز تضعیف و تخریب تیم سپیدرود در بر نخواهد داشت.
    وی بیان کرد: از طرفداران متعصب و خونگرم سپیدرود درخواست داریم که به شایعات توجهی نداشته و تمرکز خود را بر حمایت از تیم خود معطوف دارند.
    سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هیات مدیره ، بر این موضوع تاکید شده که تعقیب پرونده با شدت هرچه بیشتر پیگیری شود تا پس از مشخص شدن آن، دیگر شاهد چنین رفتار و اعمال ناجوانمردانه در محیط ورزش و جامعه فوتبال نباشیم.
    به گفته خراسانی، همچنین قانون مرجع رسمی رسیدگی به شکایات مشخص شده و به طور حتم فضای مجازی و رسانه ها مراد قانونگذار برای رسیدگی به شکایات نمی باشد.
    تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر فردا (یکشنبه دوم اردیبهشت ماه) در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف فولاد خوزستان می رود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.