چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای بارش ماهی از آسمان اصفهان چه بود
    04 اردیبهشت 1397 - 7:30
    شناسه : 125754
    0

    در پی بارش باران در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان، برخی رسانه‌های استانی خبری مبنی بر بارش ماهی از آسمان را منتشر کردند.

    پ
    پ

    ماهی - ماجرای بارش ماهی از آسمان اصفهان چه بود - اصفهان

    در پی بارش باران در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان، برخی رسانه‌های استانی خبری مبنی بر بارش ماهی از آسمان را منتشر کردند که صحت ندارد.

    در پی بارش باران در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان، برخی رسانه‌های استانی خبری مبنی بر بارش ماهی از آسمان را منتشر کردند.

    در این خبر که همراه با فیلم است، تنها تصاویری از ماهی‌های پراکنده در کف یک خیابان مشاهده می‌شود و مردم هم در حال جمع آوری ماهی‌ها هستند، اما یکی از خبرگزاری‌ها در اقدامی عجولانه این تصاویر را به بارش ماهی از آسمان تعبیر کرده است و آن را امری واقعی در این شهرستان عنوان کرده است.

    اما پیگیری‌های خبرنگار مهر در گلپایگان حاکی از آن است که یک خودروی حامل بشکه‌های ماهی در جاده روبروی پارک جنگلی چپ کرده و بار آن روی زمین پخش می‌شود و مردم هم با استفاده از این فرصت اقدام به جمع آوری ماهی‌ها کرده اند و هیچگونه پدیده‌ای مبنی بر بارش ماهی در این شهر وجود نداشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.