شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز ثبت‌نام داوطلبان همکاری در اجرای سرشماری عمومی نفوس‌و‌مسکن
    31 مرداد 1395 - 16:43
    شناسه : 12757
    0

      فرماندار لاهیجان از آغاز ثبت نام داوطلبان همکاری در اجرای سرشماری عمومی نفوس  و مسکن سال جاری خبر داد. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان با اعلام این خبر افزود: به منظور جذب نیروی انسانی  مورد نیاز برای اجرای سرشماری عمومی نفوس  و مسکن  در سال جاری سامانه http://s95.sci.org.ir فعال و […]

    پ
    پ

     محمد احمدی فرماندار لاهیجان (3)

    فرماندار لاهیجان از آغاز ثبت نام داوطلبان همکاری در اجرای سرشماری عمومی نفوس  و مسکن سال جاری خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان با اعلام این خبر افزود: به منظور جذب نیروی انسانی  مورد نیاز برای اجرای سرشماری عمومی نفوس  و مسکن  در سال جاری سامانه http://s95.sci.org.ir فعال و متقاضیان مشارکت در طرح سرشماری می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه دکر شده مراجعه نمایند.

    وی ادامه داد:  افرادی که به منظور آمارگیری  و تحت عنوان مأمور سرشماری جذب می‌شوند، مدت بکارگیری آنها موقت و صرفاً تا پایان سرشماری خواهد بود.

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس  و مسکن سال 1395 در دو مرحله اجرا می‌شود تصریح کرد: مرحله اول جمع‌آوری اطلاعات به شیوه اینترنتی از مردم در تاریخ 3 تا 24 مهر و مرحله دوم مراجعه حضوری ماموران آمارگیر به خانواده‌ها از 25 مهر تا 25 آبان است.

    احمدی در پایان خاطر نشان کرد:  کلیه ادارات و مردم می‌بایست با مأمورین  سرشماری  همکاری لازم را داشته باشند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.