×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سید محمد احمدی - دستگاه‌های اجرایی اگر برنامه ندارند به جلسه نیایند - ghid[hk

سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت در جلسه کارگروه اشتغال با بیان اینکه اشتغالزایی از برنامه های مهم دولت است گفت: انتظار داریم که در مقوله اشتغالزایی دستگاه های اجرایی همه توان خود را بکار گیرند.

*نباید بانک‌ها را مقابل خود بدانیم | آمار ۲۰ درصدی طرح‌های فراگیر اشتغال، قابل قبول نیست

وی با اشاره به اینکه نباید بانک‌ها را مقابل خود بدانیم و تلقی کنیم گفت: آن چیزی که در حوزه کاری ما است را باید با سرعت و دقت بالا انجام دهیم و در نهایت باید بتوانیم پرونده ها را بدون نقص به بانک های عامل ارسال کنیم.

احمدی افزود: آمار ۲۰ درصدی طرح های فراگیر اشتغال، قابل قبول نیست و باید تحرک بیشتری داشته باشیم.

*شهرداران باید در جذب سرمایه تلاش بیشتری کنند

وی خطاب به شهرداران گفت: شهرداران باید در جذب سرمایه‌ها تلاش بیشتری انجام دهند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهرداران باید در تمام زمینه ها پاسخ گو باشند، افزود: انتظار ما از تیم شهرداری، جهادی کار کردن است.

*دستگاه‌های اجرایی اگر برنامه ندارند به جلسه نیایند

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه جلسه هفته آینده باید متفاوت تر از جلسه امروز باشد، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید عملکرد مناسب داشته باشند و اگر برنامه و طرحی ندارند در جلسه حاضر نشوند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه اولویت همه ما حفظ بیت المال و محیط زیست است گفت: هیچ گاه نمی‌خواهیم برای سرمایه گذاری و اشتغال، محیط زیست را از بین ببریم و از کارهای هیجانی جلوگیری می‌کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه ۱۰۶ طرح در قالب اشتغال روستایی در کمیته فنی شهرستان مصوب شده است گفت: این تعداد طرح با مبلغ ۶۶ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان مورد تایید قرار گرفت.

وی همچنین به ۳۱ طرح فراگیر نیز اشاره کرد و افزود: این میزان طرح نیز با رقمی معادل ۳۴ میلیارد و ۶۰۵ میلیون مورد تایید کمیته فنی قرار گرفته است

دیارمیرزا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.