شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمایت فرماندار لاهیجان از احداث درمانگاه فرهنگیان
    04 خرداد 1397 - 22:01
    شناسه : 128157
    0

    یکی از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان پروژه درمانگاه فرهنگیان لاهیجان می باشد.

    پ
    پ

    جانبازی 2 - حمایت فرماندار لاهیجان از احداث درمانگاه فرهنگیان - حمایت فرماندار لاهیجان

    جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان و با حضور امام جمعه، شهردار و اعضای مربوطه برگزار گردید.

    مهندس جانبازی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به اهمیت مطالعه و کتابخوانی پرداخت و افزود: یکی از وظایف مهم ما اینست که مروج کتاب و کتابخوانی باشیم و برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این امر بین دانش آموزان و همه مقاطع نهادینه شود.

    رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان گفت: امروزه در دنیای تکنولوژی به سر میبریم تلویزیون ماهواره تلفن و گاها گفت و گوهای نامربوط اینترنتی وقت زیادی را از قشر عظیمی از جامعه می گیرد.

    وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی پویا منطقی و مدون تمام سعی را بر این داشته باشیم که با آموزش های درست نگذاریم دانش آموزان ما وقت خودشان را به بطالت بگذراند.

    جانبازی گفت: خانواده‌ها در آموزش نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … خانواده در امر فرهنگ سازی آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت میباشد.

    وی در پایان افزود: باتوجه به تاکید استاندار محترم، یکی از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش درمانگاه فرهنگیان می باشد که فرمانداری لاهیجان برای رفاه حال فرهنگیان عزیز و پیشبرد این پروژه آمادگی کامل خود را اعلام میدارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.