×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

حوادث 1 - جزییات ماجرای قتل غیرعمد بازیکن سابق پرسپولیس - ابراهیم اسدی

در حالی که عنوان شده بود بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل غیر عمد دستگیر شده است و در حال حاضر در بازداشت به سر می برد اما این موضوع توسط این بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت تکذیب شد.

ابراهیم اسدی بازیکن سابق پرسپولیس ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوع مطرح شده برای ۱۲ روز پیش است که من قصد داشتم به تمرین پیشکسوتان پرسپولیس بروم که با یک مردی که از ماشین بیرون آمده بود تصادف کردم و متاسفانه راننده در اثر برخورد با ماشینم فوت کرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه زمان سانحه تصادف شب بود همان شب پلیس مرا در کلانتری نگه داشت و با گذاشتن سند آزاد شدم. پلیس راهبر مرا مقصر دانسته است چرا که راننده را عابر پیاده دانسته است و اکنون هم پرونده ام در دادگستری تشکیل شده است.

اسدی بیان کرد: من به خاطر اینکه شب بود متوجه حضور راننده پراید نشدم واو بر اثر برخورد با ماشینم فوت کرد. از مرگ راننده پراید متاثر شدم اما سانحه رانندگی برای هر فوتبالیستی رخ می دهد و یکی از روزنامه ها این سانحه رانندگی را بعد از مدتی امروز منتشر و به دروغ این حادثه را قتل غیر عمد اعلام کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.