جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از کنایه نیکفر به دیگر نماینده مجلس تا صحبت‌های شهردار سیاهکل که اظهارات نیکفر را نقض کرد!
    11 خرداد 1397 - 21:48
    شناسه : 128698
    0

    ظهر امروز نماینده مردم شهرستان لاهیجان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بود که اظهارات و ادعاهای وی حواشی و واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

    پ
    پ

    نیک بین و نیکفر نماینده لاهیجان و شهردار سیاهکل - از کنایه نیکفر به دیگر نماینده مجلس تا صحبت‌های شهردار سیاهکل که اظهارات نیکفر را نقض کرد! - بامردم

     

    اختصاصی «بامردم»؛ (بخش دوم) (بخش اول را اینجا بخوانید) | نماینده مردم شهرستان لاهیجان در بخشی از سخنان خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: بعضی‌ها انتقاد داشتند که چرا در شهرستان ما بعضی امکانات نرسید باید گفت همه ما نمایندگان نماینده مردم هستیم و خوشحال می‌شویم شهرهایمان آباد شود، اما این حرف‌وحدیث‌هایی که شما در فضای مجازی با حب و بغض می‌زنید دقت کنید که ملت متوجه هستند.

    نیکفر با کنایه به درخواست یکی از نمایندگان شرق گیلان ادامه داد: نماینده‌ای تقاضا می‌کند که دو میلیارد تومان می‌خواهم، نه کسی به او این پول را داده نه دستوری برای پرداخت داده‌شده، آن را می‌آوردند در فضای مجازی می‌گویند وای به داد مردم لاهیجان برسید که عقب افتادیم؛ بروید از شهرداران و مسئولین اجرایی سؤال کنید، محسوس و نامحسوس ببینید که اتفاقاتی که در اینجا می‌افتد هم‌سطح با دیگر شهرها هست یا نیست؟ همین اقداماتی که برای شهرستان لاهیجان برشمردیم را برای شهرستان سیاهکل نیز در هفته‌های آینده گزارش خواهیم داد، همین اقدامات در همه حوزه‌ها در شهرستان سیاهکل نیز اتفاق خواهد افتاد.

    *صحبت‌های شهردار سیاهکل که اظهارات نیکفر را نقض کرد!

    این اظهارات عجیب نماینده لاهیجان در حالی ظهر امروز مطرح‌شده است که پیش‌ازاین شب گذشته دکتر نیک‌بین شهردار سیاهکل در نشست خبری با ده‌ها رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در رابطه با جزئیات و صحت دریافت 50 میلیون تومان اعتبار برای شهرداری سیاهکل توسط نماینده شهرستان، گفته بود: آقای نیکفر نماینده محترم شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان انسان متدینی هستند که همیشه سعی کردند کمک کنند ولی خوب در قرآن نیز آیه داریم که می‌گوید «لا یکلّف اللّه نفسا الّا وسعها» خدا هیچ انسانی را … ادامه آیه را نمی‌خوانم، گرفتن اعتبار برای شهرستان وظیفه نماینده است اما ما پیگیری و تلاش زیادی کردیم، ما تا جایی که توانستیم پیگیری کردیم درحالی‌که بسیاری از این پیگیری‌ها وظیفه شهرداری نبود، بسیاری از شهرهای اطراف را ببینید نمایندگان خودشان پیگیر دریافت اعتبارات برای بخش‌های مختلف، برای ادارات و شهرداری‌ها هستند.

    وی افزود: این اعتبارات می‌تواند تحت عنوان تبصره دو بند قاف، کمک‌های بلاعوض، قیر رایگان و … دریافت شود، در همین بحث قیر رایگان بسیاری از شهرستان‌ها خیلی بیشتر از سیاهکل دریافت کرده‌اند.

    شهردار سیاهکل ادامه داد: متأسفانه برای شهرستان سیاهکل در این باب همکاری زیادی صورت نگرفت، پیگیری این 50 میلیون نیز توسط خود شهرداری انجام شد، با استفاده از ارتباطات و رایزنی‌هایی که داشتیم به سازمان شهرداری‌ها در تهران رفتیم و موفق شدیم این مبلغ را دریافت و قول یک ماشین آتش‌نشانی را نیز بگیریم.

    دکتر نیک بین گفت: در بحث قیر رایگان در سازمان شهرداری‌ها گفتند که یک نامه از نماینده بیاورید تا در پرونده باشد، ما نیز با دکتر نیکفر تماس گرفتیم و از ایشان خواستیم که چنین نامه‌ای می‌خواهیم و اگر می‌شود با پیک بفرستید و ایشان گفتند که سرشان شلوغ است و ما تا به آنجا برسیم و نامه را بگیریم وقتمان تلف شد و به خاطر یک پیک موتوری! شب را در تهران ماندیم تا فردا نامه را به سازمان بدهیم و قیر رایگان را نیز هماهنگ کنیم.

    وی تصریح کرد: خیلی از شهرستان‌ها بیش از این 50 میلیون را گرفتند که به خاطر ارتباطات بیشتر نمایندگان آن شهرستان‌ها بود، بنده وارد جزئیات نمی‌شوم خودتان می‌توانید پیگیری کنید، حتی پیگیری این موضوع وظیفه ما نبود اما ما به خاطر شهرمان این کار را انجام دادیم.

    شهردار سیاهکل به نماینده مجلس - از کنایه نیکفر به دیگر نماینده مجلس تا صحبت‌های شهردار سیاهکل که اظهارات نیکفر را نقض کرد! - بامردم

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “از کنایه نیکفر به دیگر نماینده مجلس تا صحبت‌های شهردار سیاهکل که اظهارات نیکفر را نقض کرد!”
    1. بدون درنگ و بدون شک وتردید و واضح و رسا میگویم لنگرود ده سال از لاهیجان پیش افتاده. نماینده لنگرود با توانمندی بسیار بالا اعتبارات را به لنگرود وشهرهای تابعه اش اضافه کرده است. چمخاله را ببینید کومله را ببینید بعد با سیاهکل و رودبنه مقایسه کنید. جالب اینکه در برخی از پستهای مهم لاهیجی های اصیل را در لنگرود بکارگیری کرده است. بخشدار کومله ، مدیر آبفا، مدیر راهداری،مدیر دانشگاه آزاد و.. خیلی لاهیجی های دیگر لنگرود را در استان یکه تاز کرده اند

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.