جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از انتقاد از نزول جشنواره روز لاهیجان تا تاکید بر پیگیری جدی برای جذب اعتبار پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان
    13 خرداد 1397 - 15:07
    شناسه : 128940
    0

    نهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق امام‌جمعه لاهیجان، مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری و مهندس کاظمی شهردار لاهیجان برگزار شد.

    پ
    پ

    جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان - از انتقاد از نزول جشنواره روز لاهیجان تا تاکید بر پیگیری جدی برای جذب اعتبار پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان - تئاتر شهروندی

    *شوراهای اسلامی در دسترس ترین افراد برای مردم هستند

    به گزارش «بامردم»، سخنگوی شورای شهر لاهیجان در این جلسه اظهار داشت: شوراهای اسلامی در دسترس ترین افراد برای مردم هستند و مردم انتظار دارند از طریق اعضای شورا مشکلاتشان برطرف شود و انتظار داریم به‌صورت ماهانه نشست‌هایی با دستگاه‌های اجرایی و با حضور فرماندار محترم داشته باشیم.

    جواد نجار تمیزکار افزود: با توجه به اینکه در کشور مدیریت واحد شهری اجرا نمی‌شود لذا مردم درزمینهٔ های مختلف دستگاه‌های اجرایی مشکل‌دارند، امروز شهرداری آسفالت می‌ریزد و چند روز بعد توسط دستگاه‌های حفار با توجه به اینکه بودجه آن‌ها تازه‌رسیده کنده‌کاری می‌شود و مردم این موضوع را از چشم شهرداری می‌بینند.

    شورای شهر لاهیجان 2 - از انتقاد از نزول جشنواره روز لاهیجان تا تاکید بر پیگیری جدی برای جذب اعتبار پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان - تئاتر شهروندی

    *جشنواره تئاتر شهروندی و جشنواره روز لاهیجان جزو برندهای شهرداری است و هیچ‌کس حق مصادره آن را ندارد

    وی تاکید کرد: در لاهیجان چند برند ملی ایجاد کردیم، جشنواره تئاتر شهروندی و جشنواره روز لاهیجان جزو برندهای شهرداری است و هیچ‌کس حق مصادره آن را ندارد.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان ادامه داد: جشنواره تئاتر شهروندی از محدود جشنواره‌هایی است که منجر به جذب اعتبار برای شهرستان می‌شود و این جشنواره در شهریورماه اجرا خواهد شد.

    تمیرکار عنوان کرد: جشنواره روز لاهیجان در خانه هنرمندان در تهران سال گذشته به‌صورت ملی برگزار کردیم که امسال به‌صورت محدود برگزار شد.

    وی افزود: فرهنگسرای لاهیجان بیش از 20 سال است که در حال ساخت است و امیدواریم در این دولت به افتتاح برسد.

    نصرتی پنجمین جلسه شورای شهر لاهیجان 5 - از انتقاد از نزول جشنواره روز لاهیجان تا تاکید بر پیگیری جدی برای جذب اعتبار پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان - تئاتر شهروندی

    **مشکل فاضلاب شهر باید رسیدگی شود

    نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه گفت: در ایام تعطیلات با معضل ترافیکی روبرو هستیم و نیازمند مدیریت ویژه هستیم.

    وی تصریح کرد: مشکل فاضلاب شهر باید رسیدگی شود و انتظار داریم نشستی با مدیرکل آب و فاضلاب و با حضور فرماندار برگزار شود.

    شیخ شعربافان - از انتقاد از نزول جشنواره روز لاهیجان تا تاکید بر پیگیری جدی برای جذب اعتبار پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان - تئاتر شهروندی

    ***پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان نیاز به پیگیری جدی برای جذب اعتبار دارد

    شعربافان دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز خاطرنشان کرد: مصوبه بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری توسط فرمانداری موردایراد قرارگرفته است و انتظار است به جهت رفاه حال کارکنان شهرداری تجدیدنظری صورت گیرد.

    وی افزود: فاضلاب شهر معضل لاهیجان است و مدیر آب و فاضلاب قصد همکاری دارد اما بودجه ندارد!

    شعربافان ادامه داد: در بافت فرسوده شهر مردم مشکل‌دارند و در شهرداری و اداره میراث سرگردان هستند.

    این عضو شورای شهر لاهیجان گفت: پروژه سالن تختی – پل روگذر میدان گیل و فرهنگسرای لاهیجان نیاز به پیگیری جدی برای جذب اعتبار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.