جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان منازل در رشت و کیف قاپان در لاهیجان
    01 شهریور 1395 - 2:06
    شناسه : 12919
    0

    ماموران نیروی انتظامی، اعضای باند سرقت از منازل در شهرستان رشت و کیف قاپان در شهرستان لاهیجان را شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش «بامردم»،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان با همکاری ماموران […]

    پ
    پ

    ماموران نیروی انتظامی، اعضای باند سرقت از منازل در شهرستان رشت و کیف قاپان در شهرستان لاهیجان را شناسایی و دستگیر کردند.

    به گزارش «بامردم»،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان با همکاری ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
    وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه سرقت پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت با پی جویی های فنی و پلیسی، مشخص کردند که سرقت ها به صورت گروهی صورت گرفته و با توجه به تشابه نحوه سرقت ها، سریالی بودن آنها نیز برای پلیس محرز شد.
    سرهنگ فلاح کریمی تصریح کرد: با پیگیری های همه جانبه پلیس، سرانجام سارقی 29 ساله اهل و ساکن رشت در حین سرقت منزل توسط ماموران انتظامی کلانتری دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی شد.
    وی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به 22 فقره سرقت با دو نفر دیگر شامل یکی 33 ساله اهل اهواز و ساکن قزوین و دیگری 26 ساله اهل و ساکن رشت اعتراف کرد.
    سرهنگ فلاح کریمی اظهار داشت: همدستان این متهم نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.
    وی اضافه کرد: سارقان به صورت سه نفره در ساعت های مختلف شبانه روز اقدام به سرقت اثاثیه منزل کرده و پس از سرقت، اموال را با خودروهای کرایه به مخفیگاه خویش حمل می کردند.
    وی با اشاره به اینکه سه مالخر اموال مسروقه نیز در بازار زرگران رشت شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    * دستگیری سارق با کشف چهار فقره کیف قاپی در لاهیجان
    فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان نیز از شناسایی و دستگیری یک سارق با کشف چهار فقره کیف قاپی در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در خیابان های شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
    وی ادامه داد: سارق کیف قاپ با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در مکان های شلوغ و پرتردد شهر سوژه های خود را که به طور عمده بانوان بودند، انتخاب و اقدام به ربودن کیف آنها می کرد و بلافاصله از محل متواری می شد.
    فرمانده انتظامی لاهیجان بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری 11 تختی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و در ادامه متهم در حالی که قصد کیف قاپی داشت، توسط ماموران تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.
    سرهنگ قاسمی افزود: متهم در بازجویی های اولیه به چهار فقره کیف قاپی با همدستی یک متهم دیگر اقرار کرد.
    وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری مالخر و همدست این سارق گفت: در هنگام تردد در معابر و حمل کیف، سعی شود از پیاده رو عبور کرده و کیف خود را سمت راست دیوار نگهداری و حمل و از خرید طلاجات و اشیاء گران قیمت از افراد ناشناس خودداری کنید./ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.