×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

نامه سرگشاده - جناب فرماندار نگذارید با رزق مردم بازی شود!| آنهایی که رقص را دیده اند چرا نمازهای جماعت را نمی بینند!؟ - جوانان

به گزارش ندای گیلان در متن این نامه که در اختیار تحریریه ندای گیلان قرار گرفته،آمده است:

خدمت مهندس عامر، فرماندار محترم شهرستان ماسال

همانگونه که مستحضرید مطابق دفعات پیشین و همگام با تعطیلات، خیل عظیمی از هم میهنان عزیز به مهمانی شهر زیبای ماسال آمدند.
دراداب دین برای حرمت به میهمان سفارشات فراوان شده و کمتر کسی است به این موضوع اشرافیت نداشته باشد. متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد جوسازیهایی عده ای علیه ورود مسافران به شهرستان ماسال بوده ایم.

چه کسی است که نداند زندگانی این روزهای شهروندان تا چه میزان به حضور مسافران و گردشگران وابسته است و همانگونه که جنابعالی اطلاع دارید در چند وهله تعطیلات اخیر بالغ بر ۲۰۰ هزار مسافر به این منطقه آمده اند؛ این حجم از مسافر شاید آرزوی بسیاری از شهرهای کشور باشد که با سرمایه گذاریهای بسیار زیاد، سالهاست به انتظار آن روز نشسته اند.
جناب مهندس عامر شوربختانه عده ای چشم بر روی دست آوردهای این صنعت برای منطقه بسته و با برجسته کردن نکات کوچک سعی در به حاشیه راندن اصل موضوع داشته اند.

جای تاسف دارد که بگوییم ” ماجرا از آنجا آغاز شده که یکی از نیروهای بازنشسته با تماسی تلفنی به یکی از رسانه ها گزارشات یکسویه ای را تحت عنوان پیام مردمی ارسال می نماید؛ چهره ای که از حقوق دولتی و مزایای آن بهره مند بوده اما از حال تعداد زیاد جوانان بیکار منطقه که تنها نقطه امید آنها همین صنعت توریسم بوده غافل است.”
جناب فرماندار اینکه نکات منفی مربوط به عده قلیلی که بعضا ممکن است خط قرمزها را رعایت نکنند را برجسته کنیم و از سوی دیگر نکات مثبت عده ی بیشمار را نادیده بگیرم، چندان قابل قبول نیست!
اگر رقص پایکوبی ۱۰ نفر از میان هزاران نفر در گوشه ای از ییلاق را دیده ایم چرا نباید برپایی نمازهای جماعت خانوادگی در دل ییلاق را ببینیم؟
جناب عامر، چرا باید عده ای عملکرد تحسین برانگیز و مدبرانه فرمانده محترم نیروی انتظامی و نیروهای خدوم این ارگان را نادیده بگیرند که در هر نقطه که هنجارشکنی صورت گرفت با زبانی نرم صحنه را مدیریت کرده و در نهایت فرد خاطی از عمل خود دست کشیده و بدون کوچکترین تنش و هزینه ای قائله ختم بخیر شده است!؟

رقص و پایکوبی در شبهای عزیز لیالی قدر برای هیچ کس پذیرفته نیست، پوشیدن شلوارک در سطح شهر نیز در فرهنگ جامعه ما نامتعارف؛ اما از ۲۰۰ هزار مسافر چند تن از آنان اینگونه رفتاری داشته اند!؟ ۵ نفر؟ ۱۰ نفر؟
که آن هم به خوبی توسط حضور به موقع نیروی انتظامی به عنوان برقرارکننده نظم و امنیت عمومی مدیریت شده است؟

جناب عامر آیا رواست هنجارشکنی عده ای را خدایی نکرده با قانون شکنی پاسخ دهیم؟
قوانین حاکم بر کشور به خوبی جزای هر گونه عملکرد خلاف قانون را مشخص کرده و نیروی انتظامی به عنوان ناظر بر رعایت اجرا و قوه قضاییه برای تشخیص و مجازات عاملان تعیین گردیده است.

جناب فرماندار مگر ماسال تافته جدا بافته است؟ چرا باید ضعف عملکرد نهادهای فرهنگی حاکم بر کشور، به پای مردمان این شهر نوشته شود!؟

جناب فرماندار، جوسازیهای اخیر موجی از نگرانی را در بین مردم این شهر به وجود آورده و آنها را نسبت به آینده اقتصادی و وضع معشیت خود نگران نموده است، دامنه این انتقادات را می توان به خوبی در شبکه های اجتماعی رصد کرد که مردم از گزارشات خلاف واقع عده ای ابراز تاسف کرده اند.

درپایان، از حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام شهرستان انتظار می رود همچون گذشته نگاهی واقع بینانه و به دور از هیجانات به این گونه واقعه ها داشته باشید و با کمک نیروی انتظامی و دادستان محترم موجبات آسایش و آرامش هم میهنان عزیز میهمان و در نتیجه چرخیدن چرخ اقتصادی مردم و در عین حال زمینه ساز احترام به فرهنگ بومی منطقه باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.