×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

 علی نوبخت حقیقی و قربانی - وقتی نماینده گیلانی به دو کاندیدای گیلانی ریاست و نائب رئیس کمیسیون بهداشت رای نداد / گیلان دوباره بدون رئیس کمیسیون - بامردم

در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس که عصر یکشنبه در این کمیسیون برگزار شد علی نوبخت حقیقی و محمدحسین قربانی به عنوان دو کاندیدای گیلانی (یکی نماینده مردم تهران و دیگری نماینده مردم آستانه اشرفیه) به ترتیب کاندیدای ریاست و نائب رئیس اول کمیسیون مذکور بودند که در رقابت با حسینعلی شهریاری و مرتضی خاتمی با اختلاف یک رأی جا ماندند و نتوانست رئیس و نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شوند.

این در حالی هست که یک نماینده شرق گیلانی عضو کمیسیون بهداشت نیز به دو هم استانی خود رأی نداد تا آن‌ها با یک رأی کمتر نتوانند پیروز رقابت شوند.

بر اساس رأی‌گیری روز یکشنبه، حسینعلی شهریاری به عنوان رییس، مرتضی خاتمی به عنوان نایب رئیس اول، محمد نعیم امینی فرد نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت مجلس در سال سوم انتخاب شدند.

این در حالی است که اگر در بین نمایندگان گیلانی وحدت حاصل می‌شد، نماینده گیلانی مردم تهران (نوبخت) و نماینده آستانه اشرفیه (قربانی) می‌توانستند دو کرسی مهم هیئت‌رئیسه را از آن خود کنند.

مشخص نیست تا چه زمانی نمایندگان گیلان باهم به وحدت خواهند رسید ولی با اتفاق باز هم گیلان متضرر شد.

وحدت کرمانی ها و اصفهانی‌ها و تبریزی‌ها برای گیلانیان و آیندگان درس و تجربه خواهد بود. این اتفاق امروز در حافظه تاریخی گیلانیان خواهد ماند.

حال سوال اینجاست با توجه به آنکه گیلان می توانست با یک رای نمایندهٔ استانی‌اش از وجود رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گیلانی بهره‌مند باشد، چرا و به چه دلیل عده‌ای منافع حزبی را در ارجحیت قرار داده و در هر زمان و تحت هر شرایطی با اعمال و رفتار و رای و نظر خود در شیپور مخالفت با دولت می‌دمند.

با توجه به نزدیکی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی آیا زمان آن نرسیده است که در این فرصت کوتاه باقی‌مانده، برای مردم خدمت کنیم؟

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.