سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41238 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی شناخته شد
    24 خرداد 1397 - 1:26
    شناسه : 129779
    0

    اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، ابلاغیه شناخته شدن اسکله بندر کاسپین در استان گیلان را به عنوان مرز رسمی و مجاز دریایی برای ورود و خروج وسایل نقلیه، کالاها و مسافر به دستگاه های ذیربط (وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی) ابلاغ کرد. بر اساس این […]

    پ
    پ

    منطقه آزاد انزلی - بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی شناخته شد -

    اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، ابلاغیه شناخته شدن اسکله بندر کاسپین در استان گیلان را به عنوان مرز رسمی و مجاز دریایی برای ورود و خروج وسایل نقلیه، کالاها و مسافر به دستگاه های ذیربط (وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی) ابلاغ کرد.

    بر اساس این گزارش، هیات وزیران در جلسه بیست و دوم خرداد امسال به پیشنهاد کارگروه ذی‌ربط در کمیسیون امور زیربنایی دولت، تبصره یک ماده ۱۰۳ امور گمرکی مصوب سال ۱۳۹۰ مجلس را بررسی کرد و شناخته شدن بندر کاسپین را به عنوان مرز رسمی به تصویب رساند.

    گفتنی است این مصوبه به کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی و سایر دستگاه های زیرمجموعه قوای قضائیه و مقننه نیز جهت اطلاع ابلاغ شده است.

    خاطرنشان می‌شود بندر کاسپین به منطقه آزاد انزلی متعلق بوده و در ۲۳ اسفند ماه سال گذشته تفاهم‌نامه ای میان سازمان منطقه آزاد انزلی با سازمان نبادر و دریانوردی به امضا رسید که بر اساس آن، وظایف و حیطه اختیارات این دو سازمان در دو بندر انزلی و کاسپین به صرت جزء به جزء تشریح شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.